حماسه 9 دی تجدید بیت با رهبر معظم انقلاب

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه درمنطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: حماسه 9 دی ماه 88 از وقایع غرور آفرین تاریخ انقلاب اسلامی است و مردم با حضور کم ‌نظیر خود از نظام ولایی دفاع و با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه حجت الاسلام علی رضایی روز چهارشنبه در همایش بزرگداشت 9 دی در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افزود:مردم ایران اسلامی در این روز نشان دادن که با وسوسه های شیطانی علاقه آنان به اسلام، نظام و رهبرمعظم انقلاب کم رنگ نمی شود.
وی یادآورشد: مردم بصیر ایران اسلامی با رقم زدن حماسه 9 دی‌ عزت انقلاب و نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

رضایی گفت:نظام اسلامی از ابتدا برای مقابله با تشدید مسایل تدبیر به خرج داد و رهبر معظم انقلاب با پذیرش درخواست ملاقات یکی از کاندیداهای معترض توصیه‌ها و سفارشهای لازم را به او یادآور و تاکید کردند که بازیچه دشمن نشود و در زمین دشمنان نظام و انقلاب بازی نکند.
وی ادامه داد: پس از این دیدارها رهبرمعظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه اعلام کردند که تا آخر پای اصل نظام می‌ایستم و ذره‌ای از اصول عقب‌نشینی نمی‌کنم و فصل‌الخطاب را اعلام فرمودند.
رضایی افزود:اعتماد به توان داخلی رمز پیشرفت و تعالی در تمام عرصه‌هاست و در زمان حاضر در عرصه‌های مختلف موشکی، هسته‌ای ونانو با اعتماد به توان داخلی به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته‌ایم.
مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تا زمانی که جوانان با بصیرت در صحنه حاضر باشند، هیچ فتنه‌ ای به این مملکت آسیب نمی ‌رساند.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: سیاسی ، 9 دی ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.