9 دی را روز بصیرت و بیعت با ولایت بدانید

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: 9 دی روز بصیرت و بیعت مردم ایران با ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر اظهار داشت: مردم در روز 9 دی با بصیرت و مجاهدت طرحی که دشمن برای براندازی این انقلاب برنامه ریزی کرده بود را خنثی کردند.

وی بیان داشت :بصیرت به معنی آگاهی است که در همین راستا انسان باید ازجایگاه کشور، منطق انقلاب و صراط مستقیمی که ترسیم شده است آگاه باشد. در شرایطی که جهان را ظلم و ستم فرا گرفته هر کدام از افراد جامعه مسئولیت بزرگی برعهده دارند که باید از آن آگاه باشند.

صفایی بوشهری افزود: انقلاب اسلامی ایران آمده تا با ایجاد انقلابی مبتنی بر اسلام ناب محمدی (ص) جهان را از تاریکی به سمت نور و روشنایی سوق دهد. در زمان حاضر به نام حقوق بشر، سر انسان را از تنش جدا می کنند و به نام سازمان ملل ملت ها را نابود می کنند.

امام جمعه بوشهر گفت: در این شرایط مسئولیت انقلاب اسلامی ایران نجات همه سرزمین های اسلامی از این ظلم و بیداد است که برای موفقیت در این راه علاوه بر بصیرت باید مجاهدت نیز وجود داشته باشد.

صفایی بوشهری باتبریک آغاز سال میلادی به مسیحیان گفت: امیدواریم در این سال شاهد عدالت و صلح جهانی باشبم.

وی با اشاره به بهره برداری از آب شیرین کن بوشهر گفت: با توجه به اینکه استان بوشهر از استانهای کم آب کشور است انتظار می رود مسئولان تنها در تابستان به فکر برطرف کردن مشکل کم آبی نباشند. با توجه به کاهش سفره های آب زیرزمینی و بارش های کم مسئولان باید با مدیریت صحیح، احداث آبشیرین کن، بهسازی شبکه آب و ترویج اصلاح الگوی مصرف کمبود های تابستان را جبران کنند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.