همدان؛

62 هزار گذرنامه در همدان صادر شد

رئیس پلیس امنیت عمومی استان گفت:‌ پلیس امنیت عمومی استان در واحد گذرنامه از ابتدای امسال تاکنون ۶۲ هزار جلد گذرنامه را صادر کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ احمد رحیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به این که پلیس امنیت عمومی یکی از رده‌های تخصصی فرماندهی انتظامی استان است، اظهار کرد: این پلیس تخصصی همراه و همگام سایر واحدهای انتظامی استان در راستای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند.

وی نظارت بر اماکن عمومی را یکی دیگر از وظایف پلیس امنیت عمومی دانست و گفت: بخش زیادی از جامعه بدون استثنا با اصناف مرتبط هستند و اصناف نیز بخش زیادی از سطح جامعه را تشکیل می‌دهند که در سطح استان همدان ۶۳ هزار واحد صنفی داریم.

رحیمی با اشاره به این که ساماندهی و مدیریت صحیح امور اصناف نیازمند همکاری و همراهی همه دستگاه‌های مرتبط با این حوزه است که بخشی از مدیریت اصناف با پلیس امنیت عمومی است.

وی با اشاره به این که در ۹ ماه امسال صلاحیت ۱۷ هزار و ۹۵۵ واحد صنفی مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: از صلاحیت‌های بررسی شده ۹۰۷۰ مورد صلاحیت فردی ۶۴۹۳ مورد صلاحیت انتظامی و ۲۳۹۲ مورد صلاحیت ترافیکی بوده است.

این مسئول از انجام ۵۵ هزار و ۱۹۸ بازدید محسوس و غیرمحسوس از واحدهای صنفی در سطح استان در ۹ ماه امسال خبر داد و گفت:‌ در این مدت ۳۳۲ طرح کنترلی در سطح اصناف انجام شده که ۱۰۸ طرح راسته‌ای، ۹۹ طرح رسته‌ای و ۸۵ مورد نیز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی انجام شده است.

رحیمی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۴۵۰۴ مورد اخطار پلمب برای واحدهای صنفی صادر شده که در این راستا تعداد ۳ هزار و ۳۴۴ واحد صنفی پلمب شده است.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.