نایب رئیس دومای روسیه:‌ اوباما از رأی‌دهندگان آمریکایی انتقام گرفت

ایرینا یارووایا تأکید کرد اوباما با اعمال دور جدید مجازات‌ها علیه روسیه،‌ در صدد انتقام‌جویی از رأی‌دهندگان آمریکایی بر‌آمده است.

نایب رئیس دومای روسیه:‌ اوباما از رأی‌دهندگان آمریکایی انتقام گرفتبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، «ایرینا یارووایا»، نایب‌رئیس دومای روسیه، امروز (جمعه) اعلام کرد «باراک اوباما»، رئیس‌جمهور آمریکا، در بحبوحه شکست کامل سیاسی، با اعمال دور جدید مجازات‌ها علیه روسیه،‌ ظاهرا در صدد انتقامجویی از رأی‌دهندگان آمریکایی بر‌آمده است.

  با بیان این مطلب گفت: اقدامات اخیر دولت اوباما به گونه‌ای فزاینده به انتقامجویی از رأی‌دهندگان آمریکایی شباهت دارد و پیامدهای مخرب اینگونه اقدامات بیش از پیش، نمایان خواهد شد.

وی افزود: «صرف‌نظر از اینکه اوباما چه تعداد دیپلمات روس را اخراج می کند، در واقع این سیاست‌های خصمانه و رویکرد مبتنی بر روسیه‌هراسی اوباماست که از سوی شهروندان آمریکایی طرد شده است. با این همه کنار رفتن با این رسوایی و افتضاح از سمت ریاست‌جمهوری،‌ تنها نشانه‌ای از داشتن طینت بد است که بر نوعی اذعان به شکست کامل سیاسی دلالت دارد.»


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار