اخبار آبى پوشان؛

بازگشت پديده آبى ها به تمرينات/حضور منصوریان در تمرين استقلالى ها

منصوريان سرمربى تيم فوتبال استقلال پس از بازگشت از تركيه در تمرين امروز آبى ها حضور پيدا خواهد كرد.

بازگشت پديده آبى ها به تمرينات/بازگشت منصوريان و حضور در تمرين استقلالى هابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا منصوریان سرمربى تيم فوتبال استقلال كه پس از ارائه ليست مورد نياز براى نيم فصل دوم براى استراحت به همراه خانواده راهى تركيه شده بود در نهايت امروز به تهران بازگشت.منصوريان از امروز در دور جدید تمرینات تیمش شرکت می کند.

نکته جالب در تمرین امروز می تواند رویارویی منصوریان و رحمتی بعد از اختلافات اخیر و همچنين ابهام درباره حضور بازيكنانى كه در ليست مازاد قرار گرفته اند باشد. 


بايد منتظر ماند تا ديد آيا رحمتى در تمرين امروز آبى ها شركت خواهد كرد يا خير.همچنين بختيار رحمانى كه در ليست فروش استقلال است و از طرفى حضور كاوه رضايى كه در ليست مازاد آبى ها نيست و بايد ديد سرنوشت اين بازيكن به كجا ختم مى شود.

بازگشت پديده آبى ها به تمرينات 

محسن كريمى هافبک جوان تيم فوتبال استقلال بعد از طی کردن دوران مصدومیت از امروز در تمرین شرکت می کند.

هافبک جوان استقلال که چند هفته پایانی نیم فصل اول را به دلیل مصدومیت از دست داده بود،از امروز در دور جديد تمرينات حضور پيدا خواهد كرد.

حضور نمايندگان استقلال در مراسم ختم هوادار آبى پوش 

با توجه به درگذشت يكى از هواداران استقلال در بازى آبى پوشان مقابل سپاهان، بهتاش فريبا به همراه معاون فرهنگى باشگاه حاج احمد مالك به اصفهان سفر كرده و به نمايندگى از طرف باشگاه استقلال در مراسم هوادار درگذشته استقلال شركت كردند. 

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار