چالش منصوریان در فصل نقل و انتقالات زمستانی/4 آبی پوش نزدیک به درب خروجی

سرمربی تیم فوتبال استقلال برای جذب بازیکنان جدید در فصل نقل و انتقالات با چلش هایی مواجه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی نظاره گر هستیم تیم هایی همچون سیاه جامگاه، ماشین سازی و سایپا جا به جایی های زیادی خواهند داشت تا به این ترتیب بتوانند با توجه به تغییراتی که در تیمشان انجام می دهند خود را از قعر جدول جدا کنند اما در حال حاضر باشگاه استقلال نیز در صدر اخبار نقل و انتقالاتی قرار گرفته و تغییرات را آغاز کرده است.

جلسه هفته گذشته میان مدیران استقلال و سرمربی تیم برگزار شد و در نهایت نام سه بازیکن در لیست ورودی به بیرون درز پیدا کرد .قرار گرفتن برخی از بازیکنان نیز در لیست خروجی به نوعی جای تعجب خواهد داشت و اینکه سرمربی آبی ها به چه شکل می خواهد جایگزین آنها را پیدا کند.

 بختیار رحمانی، آرش افشین، فرشید باقری، امین حاج محمدی چهار بازیکن لیست خروجی استقلال تا به این لحظه هستند البته اگر منصوریان باز به ترکیب لیست خروجی دست نزند.در هر صورت با خروج این بازیکنان باید بازیکنان هم تراز آنها و یا بهتر از این نفرات جذب تیم شود و به نظر بعید برسد چنین امری امکان پذیر باشد. طبیعی است که در فصل نقل و انتقالات، باشگاه های لیگ برتری به سختی حاضر می شوند بازیکنان تاثیرگذار خود را از دست بدهند و این که استقلال بتواند به اهداف خود در فصل نقل و انتقالات برسد بسیار بعید است.
 
در لیست ورودی بازیکنان استقلال نام رحیم زهیوی، ایمان مبعلی و سجاد شهباززاده به چشم می آید، بازیکنانی که بعید است مدیران استقلال بتواند آنها را جذب کند. در حال حاضر مسئولان باشگاه استقلال خوزستان در تلاش هستند زهیوی را حفظ کنند، نفت تهران به فینال جام حذفی صعود کرده و با انتقال مبعلی مخالفت کرده است و استقلال برای آبی پوش کردن شهباززاده باید پول رضایت او را به آلانیا اسپور بدهد که شرایط مالی باشگاه استقلال انتقال این بازیکن را کاری در حد محال می کند.
 
با توجه به شرایط سخت جذب بازیکن در تعطیلات نیم فصل، به نظر می رسد منصوریان لیست خروج خود را تغییر خواهد داد و به جز یکی، دو بازیکن، سایر بازیکنان در این تیم خواهند ماند.با این وجود باید منتظر ماند تا دید منصوریان با قرار دادن نام این 4 بازیکن در لیست خروجی چه عملکردی را در فصل نقل و انتقالات از خود به جای خواهد گذاشت.آیا با خروج رحمانی،باقری،افشین و حاج محمدی استقلالی ها می توانند بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کنند یا با قرار دادن 4 آبی پوش در لیست تنها باعث قوی تر شدن تیم های حریف می شوند چرا که بدون شک هر یک از افرادی که در لیست خروج قرار می گیرند می توانند به نوعی در تیم های دیگر بدرخشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار