شیراز؛

برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر فجر فارس

جشنواره بین المللی تئاتر فجر فارس به میزبانی شیراز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ امیر صادقی دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر در استان فارس با بیان اینکه این جشنواره از 13 تا 16 دی در شیراز برگزار می شود، گفت: در این جشنواره چهار نمایش کشوری، چهار فیلم از بزرگان تئاتر و چهار کارگاه حرفه ای نمایش به روی صحنه می رود.

صادقی افزود: دوشنبه 13 دی "هدیه مرموز" با کارگردانی یاسر خاسب در دو نوبت ١٨-٢ و نمایش فیلم تئاتر فجر با نام "منهای دو" (داوود رشیدی) ساعت 14 که در همین روز کارگاه آموزشی "بادی درام" با مدرسی یاسر خاسب از ساعت 10 تا 12 و همچنین،"قابلیت های صنایع روز و استفاده از آن در طراحی" با حضور شاهین صیادی از ساعت 15 و 30 تا 17 برپا می شود.

وی ادامه داد: نمایش پانتومیم عروسکی "هدیه مرموز" با بازی و کارگردانی یاسر خاسب است که تلفیقی از قابلیت ‌های حرکتی بازیگر با دنیای فانتزی عروسکی است.

صادقی خاطر نشان کرد: در روز دوم جشنواره نیز "دون کامیلو" کارگردان مهران محمود زاده با دو سانس ١٨-٢٠ و فیلم تئاتر"ترن" (نیما دهقان)ساعت ١٤ و "قابلیت های صنایع روز و استفاده از آن در طراحی" با تدریس شاهین صیادی از ساعت ١٥:٣٠ تا ١٧ بگونه کارگاهی آموزش داده می شود.

او بیان کرد: روز سوم؛ نمایش "دووز" به کارگردانی لقمان بحرانی و فیلم تئاتر"ناوست" (حمیدرضا یعقوبی) و همچنین، قابلیت های صنایع روز و استفاده از آن در طراحی به عنوان موضوع کارگاه توسط شاهین صیادی از ١٥:٣٠ تا ١٧ به بحث و بررسی قرار می گیرد.

دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر در استان فارس تصریح کرد:  در آخرین روز جشنواره نیز، "سرآشپز"به کارگردانی حسین پور در تالار فرهنگ و ارشاد شیراز واقع در کوی زهرا (س) و دوسانس ١٥- ١٧ و همچنین فیلم تئاتر"گل" (یاسر خاسب) در تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس، ساعت 14 نمایش داده می شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار