کرمان؛

رتبه برتر اداره کل منابع طبیعی جنوب کرمان در حفاظت مشارکتی

مدیرکل منابع طبیعی جنوب کرمان گفت: طرح حذف و یا کاهش عوامل تخریب و تصرف عرصه های منابع طبیعی در بخش حفاظت مشارکتی حائز رتبه برتر کشوری شد.

 
رتبه برتر اداره کل منابع طبیعی جنوب کرمان در حفاظت مشارکتی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان محمدحسن کردستانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: این اداره کل در زمینه تحقق اهداف طرح حذف و یا کاهش عوامل تخریب و تصرف عرصه های منابع طبیعی موسوم به "طرح هفت" در بخش حفاظت مشارکتی حائز رتبه برتر کشوری شد.

کردستانی گفت: اجرای طرح های حفاظت مشارکتی از سیاست های اصلی سازمان جنگل ها و مراتع آبخیزداری کشور است که با توجه به ضرورت مشارکت مردمی در حفاظت از منابع طبیعی این طرح در جنوب کرمان اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: مدیریت این عرصه ها به تنهایی ممکن نیست و نیاز به مشارکت مردم و دیگر دستگاه های مرتبط دارد تا شاهد کاهش قطع و حذف عوامل تخریب در عرصه های منابع طبیعی باشیم.

کردستانی افزود: این اداره کل در چندین نوبت به منظور جلوگیری از بوته‌کنی برای پخت و پز نان به مردم منطقه جنوب کرمان تنور گازی اهدا کرده است. 

گفتنی است اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار