خاش

کشف 400 كيلوگرم مواد مخدر در درگیری پلیس با سوداگران مرگ

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش از كشف 400 كيلوگرم موادمخدر در درگيري پليس با قاچاقچيان مسلح در اين شهرستان خبر داد.

کشف 400 كيلوگرم مواد مخدر در درگیری پلیس با سوداگران مرگ / تشدید برخورد با قاچاقچیان در جنوب شرق

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،  سرهنگ غلامرضا اربابی اظهار كرد: به دنبال اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی و همچنین مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مأموران انتظامی این شهرستان در پی كسب خبری مبنی بر جابجایی مقادیر بسیار زیادی مواد مخدر توسط سوداگران مرگ از محور خاش، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، محل فعالیت متهمان شناسایی و ماموران در محور زاهدان به خاش كمین کردند كه قاچاقچیان و سرنشینان خودرو به محض مشاهده ماموران، به سمت آنها تیراندازی کردند و با ماموران به صورت مسلحانه درگیر شدند.

سرهنگ اربابی گفت: با توجه به آتش شدید یگان های عملیاتی نیروهای انتظامی شهرستان خاش، قاچاقچیان عرصه را برخود تنگ دیدند، با استفاده از تاریکی شب، مواد مخدر را بر جای گذاشتن و به آن سوی مرز متواری شدند.

وی با بیان اینكه قاچاقچیان قصد داشتند این محموله مواد مخدر را به استان های مركزی كشور منتقل كنند، خاطرنشان كرد: در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان 40 بسته 10 كیلویی مواد مخدر از نوع تریاك به وزن 400 كیلوگرم و یك خودرو را كشف و ضبط كردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش گفت: یكی از اصلی ترین ماموریت های نیروی انتظامی، مبارزه و مقابله با حمل و نگهداری قاچاق و مواد مخدر است و پلیس هرگز اجازه جولان به مجرمان مواد مخدر را نمی دهد.

وی تصریح كرد: استان سیستان و بلوچستان و شهرستان خاش به دلیل همجواری با كشور پاكستان همواره مورد توجه قاچاقچیان مواد مخدر قرار دارد و نیروهای پلیس بیشتر توان خود را در مرزها در جهت مبارزه با این سوداگران مرگ صرف می كنند.

سرهنگ اربابی ادامه داد: اعتیاد به مواد مخدر یك معضل اجتماعی بسیار زشت است که هزینه های گرانی را در زمینه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی برای كشور دارد.

وی با بیان اینكه مقابله با فروشندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ به صورت ویژه و خاص در دستور كار پلیس قرار دارد، اظهار كرد: شهروندان خاشی می توانند هرگونه ناهنجاری و موارد مشكوك را از طریق مركز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار