ایرانشهر

کشف 113 کيلو ترياک در درگيری با قاچاقچيان مسلح

فرمانده انتظامی شهرستان ايرانشهراز درگيري مسلحانه ماموران با قاچاقچيان مسلح و کشف 113 کيلوگرم ترياک در اين رابطه خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،سرهنگ "دوستعلی جليليان با اعلام اين خبر گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر در راستای مبارزه با قاچاقچيان و سوداگران مرگ با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پليسی، از قصد قاچاقچيان برای انتقال مواد مخدر از محور "خاش به ايرانشهر" مطلع شدند.

وي ادامه داد: پس از شناسايی دقيق محل انتقال مواد مخدر با هماهنگی قضائی تيم های عملياتي پليس به محل مورد نظر اعزام شدند که قاچاقچيان با مشاهده ماموران اقدام به تيراندازی و فرار کردند که طی مسافتی تعقيب و گريز و با توجه به آتش پر حجم پليس، قاچاقچيان با بر جای گذاشتن خودرو با استفاده از تاريکی شب از محل متواری شدند. ماموران در بازرسی از خودرو مورد نظر، 113 کيلو گرم ترياک کشف را کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ايرانشهر با بيان اينکه تلاش پليس جهت دستگيری قاچاقچيان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: يکی از ماموريت های مهم پليس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خريد و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلاي خانمان سوز جامعه است و برخورد نيروی انتظامي در اين راستا محکم و قاطع خواهد بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار