زاهدان؛

کشف 910 کیلو تریاک در درگیری پلیس ایرانشهر با قاچاقچیان مسلح

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: در درگیری مسلحانه ماموران انتظامی ایرانشهر با اعضای یک باند بزرگ قاچاقچیان مسلح 910 کیلو تریاک کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛سردار حسین رحیمی افزود:با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی در خصوص توزیع عمده مواد مخدر توسط یک باند بزرگ قاچاقچیان مسلح با استفاده از خودروهای کوهستانی از مسیر حاشیه رودخانه ها و مناطق صعب العبور در ایرانشهر ، تیم های تخصصی بررسی موضوع را آغاز کردند.
وی ادامه داد: ماموران محل تردد این قاچاقچیان مسلح را تحت نظر قرار داده و موفق به شناسایی دو دستگاه خودرو وانت تویوتا متعلق به اعضای این باند شدند.
رحیمی با اشاره به تحت نظر گرفتن خودروهای سوداگران مرگ توسط پلیس گفت:قاچاقچیان پس از مشاهده ماموران با خودروهای حامل مواد اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز پلیس، اعضای این باند به صورت مسلحانه با پلیس درگیر شدند.
وی تصریح کرد:پس از حدود یک ساعت درگیری مسلحانه و تنگ شدن عرصه بر سوداگران مرگ ، اعضای این باند با به آتش کشیدن یکی از خودروهای حامل مواد مخدر و با به جا گذاشتن خودرو دیگر و استفاده از تاریکی شب از منطقه متواری شدند.
سردار رحیمی خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از این خودروها 910 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار