یاسوج؛

پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان این استان تا پایان سال 94 پرداخت شد.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید موسی خادمی افزود: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته در سال 94 با سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعتبار لازم برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشسته‌های استان در سال جاری تأمین شد.

وی گفت که افزون بر 92 میلیارد ریال اعتبار تأمین شده برای پرداخت پاداش پایان خدمت کارکنان بین 12 دستگاه اجرایی توزیع شد.

خادمی تاکید کرد: با توزیع این اعتبار بین دستگاه‌های اجرایی تمامی بازنشستگان سال 96 و سال‌های قبل از آن برای دریافت پاداش پایان خدمت خود هیچ مشکلی ندارند.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: از محل درآمدهای حاصل از ماده 23 قانون قانون رسیدگی به جرائم راهنمایی و رانندگی افزون بر 47 میلیارد ریال به استان اختصاص یافته است.

براساس ماده 23 قانون رسیدگی به جرائم راهنمایی و رانندگی، بخشی از درآمد حاصله از جرائم راهنمایی و رانندگی برون شهری در هر استان به راه و شهرسازی، شهرداری و دهیاری‌ها و پلیس راهنمایی و رانندگی اختصاص می‌یابد تا در حوزه مربوط به راه‌ها هزینه شود.

خادمی افزود: از این اعتبار افزون بر 15 میلیارد ریال به شهرستان بویراحمد، هفت میلیارد و 500 میلیون ریال به شهرستان گچساران و چهار میلیارد و 970 میلیون ریال به شهرستان کهگیلویه اختصاص یافته است.

به بقیه شهرستان‌های استان از این محل، اعتبار هم اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد که اعتبار اختصاص یافته باید در جای مشخص شده هزینه شود تا نتیجه داشته باشد.

خادمی گفت: در بخش اعتبار اختصاص یافته به دهیاری‌ها لازم است پروژه‌های مشخص تعریف شود تا اثرگذاری داشته باشد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.