قزوین؛

برگزاری مجمع خیرین

نوزدهمین مجمع خیرین استان فروردین برگزار می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ برگزاری این جشنواره عصر امروز در شورای آموزش و پرورش استان به تصویب رسید.



همچنین در این جلسه مقرر شد پروژه های نیمه تمام خیرین احصا و اعتباراتی که برای پروژه های خیرساز ، نیاز است تامین شود .

شناسایی واموزش افراد بیسواد ،ضرورت اختصاص 20 هکتار زمین در ناحیه شهری مهرگان یا ابیک برای احداث دانشگاه فرهنگیان از دیگر مصوبات این جلسه بود .

نماینده ولی فقیه در استان دراین جلسه گفت : اموزش و پرورش دغدغه همه ماست و تمام دستگاهها باید برای ارتقا سطح اموزشی تلاش کنند .

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی افزود : باید دانش اموزانی تربیت شوند که بتوانند نیازهای مادی و معنوی جامعه را تامین کنند .

فریدون همتی استاندار هم دراین جلسه با اشاره به اینکه دولت به تنهایی قادر به تامین منابع مالی برای ساخت مدرسه نیست بر مشارکت بیشتر خیرین برای  احداث مدرسه ، مسجد و اماکن بهداشتی تاکید کرد .

سالار قاسمی مدیرکل اموزش و پرورش نیز گفت : با توجه به نیاز اموزش و پرورش مقرر شد  مکانهای این اداره کل که در اختیار دیگر دستگاههای اجرایی قرا دارد به اموزش و پرورش برگردانده شود .

ابوالفضل معصومی فر مدیر کل صدا و سیمای قزوین هم با بیان اینکه دردو سال گذشته هیچ مبلغی از بودجه تملک دارایی به این مرکز پرداخت نشده است گفت : با وجود ان تلاش می کنیم وظایف خود را به ویژه در بحث اموزشی و فرهنگی بخوبی انجام دهیم .

ارغوان رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز هم از کمک 7 میلیارد تومانی خیرین در سالجاری برای ساخت فضاهای اموزشی خبرداد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار