دور برگشت لیگ برتر بسکتبال؛

تلاش شاگردان شاهین طبع برای حفظ جایگاه/جدال تیم پرحاشیه لیگ با شهرداری تبریز

هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال عصر فردا با برگزاری 5 دیدار پیگیری خواهد شد و تیم پتروشیمی بندرامام برای حفظ جایگاه خود در صدر جدول به مصاف شهرداری کاشان می رود.

تلاش شاگردان شاهین طبع برای حفظ جایگاه/جدال تیم پرحاشیه لیگ با شهرداری تبریز یرایش//به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان:هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال عصر فردا با انجام 5 دیدار پیگیری می شود و تیم های نیروی زمینی،شهرداری کاشان،دانشگاه آزاد،شهرداری تبریز و شهرداری اراک میزبان حریفان خود خواهد بود.

نیروی زمینی-پالایش نفت آبادان

سربازان اسلامی عصر فردا میزبان آبادانی ها خواهند بود.تیم نیروی زمینی در هفته گذشته موفق شد تیم دانشگاه آزاد را شکست دهد و با 14 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گیرد.تیم نفت آبادان در اواخر دور رفت لیگ نیز دو بازیکنان خارجی جدید جذب کرد اما یکی از بازیکنان خارجی  به علت مصدومیت نتوانسته به میدان برود و در بازی برابر نیروی زمینی هم به میدان نخواهد رفت.شاگردان سامری در هفته اول از دور برگشت موف شدند تیم لوله آ.اس شیراز را شکست دهند و با 17 امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار بگیرند.

شهرداری کاشان-پتروشیمی بندرامام

تیم صدرنشین جدول عصر فردا مهمان شهرداری کاشان خواهد بود.تیم پتروشیمی بندرامام در هفته نخست به مصاف شهرداری اراک رفت و موفق شد این تیم را شکست دهد و جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کند.شاگردان صالحی نیز در هفته گذشته بازی را در خانه خود به تیم شهرداری تبریز واگذار کردند.تیم شهرداری کاشان با 14 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.


دانشگاه آزاد-لوله آ.اس شیراز

شاگردان کوهیان در سالن دانشگاه آزاد میزبان قعرنشین جدول خواهند بود.تیم دانشگاه آزاد در هفته اول برابر نیروی زمینی مغلوب شد و در حال حاضر با 16 امتیاز در جایگاه چهارم جدول ایستاده است.تیم لوله آ.اس شیراز نیز در دور رفت تمام بازی ها ر واگذار کرد و در بازی نخست از دور برگشت هم برابر نفت آبادان شکست خورد و اکنون با 10 امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

شهرداری شیمیدر-شهرداری تبریز

تیم پرحاشیه لیگ فردا در تبریز به مصاف شاگردان حاتمی می رود.تیم شهرداری تبریز با داشتن دو بازیکن خارجی به تیمی خطرناک تبدیل شده و تاکنون عملکرد خوبی در لیگ امسال داشته است و با 15 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.تیم شیمیدر تهران هم با وجود حاشیه های زیاد در هفته نخست توانست  با اختلاف کم  از سد شهرداری گرگان بگذرد و با 15 امتیاز در جایگاه ششم جدول قرر گیرد.

شهرداری اراک-شهرداری گرگان

تیم شهرداری اراک در خانه خود میزبان شهرداری گرگان خواهد بود.این تیم یک پله از صدر جدول فاصله دارد و در هفته نخست نتوانست از سد پتروشیمی بگذرد و جایگاه صدرنشینی را تصاحب کند و با 17 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.تیم شهردای گرگان نیز وضعیت خوبی در لیگ امسال ندارد و از 10 بازی تنها 2 برد را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار