هفته نهم ليگ برتر بسكتبال؛

شاگردان صالحى زهر خود را در تهران ريختند/ شكست خانگى نفت آبادان

تيم شهردارى كاشان در هفته نهم ليگ برتر بسكتبال موفق شد شيميدر تهران را در تالار آزادى شكست دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته نهم ليگ برتر بسكتبال با انجام 5 ديدار پيگيرى شد و تيم هاى پتروشيمى بندر امام، دانشگاه آزاد،شهردارى اراك، شهردارى تبريز و شهردارى كاشان برابر حريفان خود به برترى رسيدند.

شهردارى كاشان-شيميدر تهران

تيم شهردارى كاشان كه مهمان شاگردان هاشمى بودند در اوايل كوارتر نخست اين ديدار نبض بازى را در دست داشت و اختلاف امتيازات را زياد كرد اما رفته رفته تيم شيميدر با چند پرتاب 3 امتيازى اختلاف امتيازات را كاهش داد. اين كاهش اختلاف امتيازات تيم شهردارى كاشان را آشفته كرد و تا پايان نيمه اول تمركز لازم براى بازى را نداشتند و در پايان 53 بر 40 مغلوب حريف خود شدند. اما در نيمه دوم بازى برگشت و تيم شهردارى كاشان بازى باخته را با نتيجه 81 بر 77 به برترى رسيد.

شهردارى گرگان-دانشگاه آزاد

تيم شهردارى گرگان ميزبان دانشگاه آزاد بود در نيمه نخست اين ديدار 33 بر 30 مغلوب شاگردان كوهيان شد. در نيمه دوم نيز تيم دانشگاه آزاد 68 بر 45 ميزبان خود را شكست داد.

پتروشيمى بندرامام-لوله آ.اس شيراز

رقابت بين دو تيم صدر و قعر جدول در شيراز برگزار شد. در نيمه نخست اين رقابت شاگردان شاهين طبع موفق شدند 39 بر 21 از سد ميزبان خود بگذرند. در نيمه دوم اين رقابت هم تيم پتروشيمى موفق شد 91 بر 59 قعر نشين جدول را در هم كوبد.

شهردارى تبريز-نفت آبادان

شاگردان سامرى در خانه خود به مصاف شهردارى تبريز رفتند و در نيمه اول 35 بر 30 نتيجه را حريف خود واگذار كردند، در نيمه دوم نيز 76بر 71 از مهمان خود شكست خوردند.

شهردارى اراك-نيروى زمينى

شاگردان اسلامى امروز مهمان شهردارى اراك بودند و اين بازى را 72 بر 61 به ميزبان خود واگذار كردند.

حواشى ديدار دو تيم شيميدر تهران و شهردارى كاشان:

صفرزاده مدير عامل باشگاه شيميدر همانند بازى پيش برابر پتروشيمى بندرامام در ماهشهر اين بار در تالار آزادى به ميز ناظران اعتراض داشت. 

انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار