نجاری: کمانداران به مسابقات آسیایی هند اعزام می شوند

رئیس سازمان تیم های ملی تیرو کمان گفت: تیم ملی تیروکمان بهمن ماه به مسابقات خارج از سالن کاپ آسیایی هند اعزام می شوند.

نجاری: کمانداران به مسابقات آسیایی هند اعزام می شوندامید نجاری رئیس سازمان تیم های ملی تیرو کمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: تیم های ملی تیراندازی با کمان در دو رشته ریکرو و کامپوند مردان و زنان برای حضور در رقابت های داخل و خارج سالن آماده می شوند و از روز گذشته اردوی ملی پوشان آغاز شده است.

وی افزود: نزدیک ترین مسابقه برای تیم ملی خارج از سالن، مرحله اول رقابت های کاپ آسیایی است که به میزبانی هند  از 10 بهمن ماه آغاز می شود همچنین مسابقات تایلند نیز اواخر اسفند ماه برگزار خواهد شد.

نجاری ادامه داد: برای تیم ملی داخل سالن چند مسابقه در نظر گرفتیم. مرحله چهارم و نهایی رقابت های داخل سالن در آمریکا برگزار می شود که برترین های سه دوره گذشته در این مسابقات حضور دارند البته مرحله سوم آن به میزبانی فرانسه است که هنوز برگزار نشده است.

رئیس سازمان تیم های ملی گفت: فینال رقابت های تیروکمان داخل سالن آمریکا که فینالیست های هر دوره در آن شرکت می کنند از کیفیت بالایی برخوردارد است از آنجایی که تیم کامپوند ایران در خارج از سالن تخصص دارد در تلاشیم تا تیم منسجمی را به این مسابقات اعزام کنیم تا ملی پوشان تجربه حضور در بازی های داخل سالن را کسب کنند.

نجاری درباره اینکه فدراسیون چه برنامه ای برای جدا کردن تیم داخل سالن و خارج از سالن دارد اظهار داشت: هدف نهایی ما تشکیل دو تیم ملی داخل و خارج از سالن به طور مجزا است اما در حال حاضر شرایط برای اجرای این برنامه وجود ندارد و کمانداران به صورت مشترک در هر دو مسابقه شرکت می کنند.

وی افزود: تیم های برتر دنیا و قهرمانان این ورزش در هر دو مسابقه شرکت می کنند و مشکلی از این بابت ندارند اما بسیاری از کشور ها هستند که فقط در مسابقات داخل سالن تبحر دارند بر این اساس تشکیل تیم داخل سالن به طور جداگانه یکی از برنامه های اصلی فدراسیون است تا در سال های آینده به مرحله اجرا در آورد.

رئیس سازمان تیم های ملی در پایان گفت: تیم ایران در مسابقات جهانی داخل سالن تایلند و مراکش عملکرد مطلوبی داشت و اسماعیل عبادی در حال حاضر جزء 8 نفر برتر مسابقات است. درباره سطح مسابقات داخل سالن و خارج از سالن باید این را در نظر داشت که رقابت های داخل سالن سخت تر از خارج سالن است و عملکرد کمانداران در هر دو مسابقه با هم تفاوت دارد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار