کمانداران دانشجو به یونیورسیاد دانشجویان می روند

تیم ملی تیراندازی با کمان دانشجویان در رقابت های بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان در چین تایپه شرکت خواهد کرد.

کمانداران دانشجو به یونیورسیاد دانشجویان می روندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ، به منظور هماهنگی شرکت تیم ملی تیراندازی با کمان دانشجویان برای شرکت در رقابتهای یونیورسیاد دانشجویان جهان روسای فدراسیونهای دانشگاهی و تیراندازی باکمان دیدار و گفتگو کردند.
بنا براین گزارش در این دیدار که با حضور دهخدا رئیس فدراسیون دانشگاهی و شجاعی رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان برگزار شد در خصوص چگونگی و نحوی انتخاب دانشجویان و همکاری دو فدراسیون برای تشکیل یک تیم قدرتمند بحث و تبادل نظر شد.

همچنین در این نشست مقرر شد به منظور شناسایی و استعدادیابی دانشجویان رقابتهای انتخابی در دو بخش دختران و پسران ابتدا در کلیه استانها برگزار و تیم ها و نفرات برتر در یک مسابقه کشوری شرکت و نفرات برتر به اردوی انتخابی دعوت و در صورت کسب رکوردهای لازم به مسابقات اعزام خواهند شد.

لازم به ذکر است تیم تیراندازی با کمان دانشجویان در بیست و هشتمین دوره رقابتهای یونیورسیاد که در کشور کره جنوبی برگزار شد در رشته کامپوند با ترکیب 6 ورزشکار شرکت و موفق به کسب عنوان چهارم در بخش میکس و عنوان پنجم در تیمی مردان شده بود.
بيست و نهمین دوره يونيورسياد تابستاني دانشجويان جهان 28 مرداد لغايت 8 شهریور ماه سال آینده در شهر تایپه کشور تایوان برگزار مي‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.