به منظور حضور در بیست و نهمین دوره مسابقات دانشجویان جهان؛

برگزاری مسابقات آزاد تکواندو دانشجویان کشور

مسابقات تکواندو انتخابی دانشجویان سراسر کشور دربخش کیوروگی و پومسه در دو گروه مردان و زنان در خانه تکواندو فدراسیون برگزار می گردد.

برگزاری مسابقات آزاد تکواندو دانشجویان کشوربه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عموم فدراسيون ملی ورزش های دانشگاهی، به منظور شناخت نفرات برتر برای شرکت در رقابت های بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان، مسابقات آزاد تکواندو انتخابی دانشجویان سراسر کشور گرامیداشت دهه مبارک فجر دربخش کیوروگی و پومسه در دو گروه مردان و زنان با همکاری فدراسیون تکواندو برگزار خواهد شد.

بنا براین گزارش رقابت‌های گروه مردان از روز چهارشنبه (13 بهمن‌ماه) به مدت دو روز و رقابت های گروه زنان نيز جمعه و شنبه (15 و 16 بهمن‌ماه) پيگيری می‌شود و از سوی کمیته فنی نفرات منتخب این رقابت‌ها جواز حضور در نخستین مرحله از اردوی تیم ملی به منظور شرکت در بیست و نهمین دوره یونیورسیاد جهانی دانشجویان را بدست می آورند.

ثبت‌نام برای حضور در این رقابت‌ها از روز پنجشنبه 23 دی ماه آغاز و تا پايان روز پنجشنبه 7 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت. متولدین 11 دی‌ماه 67 به بعد در رده كمربند مشکی دان يك مجوز حضور در این رقابت‌ها را دارند.

پیکارهای گروه مردان در اوزان فرد و وزن هشتم (54-، 63-، 74-، 87- و 87+ کیلوگرم) روز چهارشنبه (13 بهمن‌ماه) و در اوزان زوج (58-، 68- و 80- کیلوگرم) روز پنجشنبه (14 بهمن‌ماه) برگزار می‌گردد.

همچنین مبارزات گروه زنان در اوزان 46-، 46-، 53-، 57-، 62-، 73- و 73+ کیلوگرم روز شنبه (16 بهمن‌ماه) پیگیری خواهد شد.

رقابت‌های پومسه در دو گروه مردان و زنان نیز به ترتیب پنجشنبه و جمعه (15 و 16 بهمن‌ماه) از میان فرم‌های 6 تا 13 به قید قرعه، با تعیین کمیته فنی و به صورت انفرادی برگزار می‌گردد.

این دوره از مبارزات با هوگوی معمولی پیگیری می‌شود و مدال آوران یونیور سیاد 2015 کره‌جنوبی بدون نیاز به رقابت در این دوره از مسابقات، به نخستین اردو تیم‌ملی دانشجویان دعوت می شوند.

گفتني است؛ بیست و نهمین دوره مسابقات یونیورسیاد جهانی دانشجویان از تاریخ 28 مرداد ‌ماه تا 8 شهریور ماه سال 1396به مدت 11 روز در کشور چین تایپه برگزار می شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار