لغو اعزام کمانداران به جام جهانی فرانسه

اعزام تیم ملی تیراندازی باکمان به مرحله سوم مسابقات داخل سالن فرانسه لغو شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛مرحله سوم مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان داخل سالن از 1 بهمن ماه به میزبانی فرانسه آغاز می شود.

این رقابت ها در دو بخش ریکرو و کامپوند مردان و زنان است که تیم ایران در بخش ریکرو بانوان در این رقابت ها حضور ندارند.

پیش از این کمانداران کشورمان در دو مرحله گذشته به میزبانی تایلند و مراکش شرکت کردند و چند مدال در رده های سنی جوانان و نوجوانان کسب کردند.

پس از این رقابت ها ،کاپ آسیایی هند از 12 بهمن ماه آغاز می شود براین اساس به دلیل تداخل برگزاری این دو رویداد مسئولان فدراسیون اعزام کمانداران به جام جهانی فرانسه را لغو کردند.

لازم به ذکر است که جام جهانی داخل سالن تیراندازی باکمان در چهار مرحله برگزار می شود که مرحله پایانی آن به میزبانی آمریکا خواهد بود که برترین های سه مرحله گذشته در این مسابقه شرکت می کنند تا قهرمان مجموع چهار مرحله مشخص شود.

کاپ آسیایی هند از اهمیت بیشتری برخوردار است

رضا کیارستمی دبیر فدراسیون تیراندازی باکمان درباره علت لغو اعزام کمانداران به فرانسه تصریح کرد:مسابقات کاپ آسیایی هند برای فدراسیون از اهمیت بیشتری برخوردار است براین اساس طبق هماهنگی هایی که با کمیته فنی داشتیم و آنالیز کمانداران در دو مسابقه گذشته تصمیم گرفتیم اعزام ملی پوشان به فرانسه را لغو کنیم همچنین مشکلات مالی فدراسیون هم در لغو اعزام کمانداران تاثیر گذار بود.

وی افزود:جام جهانی تیرو کمان داخل سالن در 4 مرحله برگزار می شود و تیم ها مجاز هستند در یک مرحله شرکت نکنند.غیبت در مرحله سوم  مسابقات داخل سالن  فرانسه صدمه ای به جایگاه کمانداران وارد نمی کند . با توجه به اهمیت مرحله فینال فینالیست ها در آمریکا و اینکه ملی پوشان در این مسابقه شانس کسب مدال را دارند تصمیم براین شد تا اعزام به فر انسه را لغو و در مرحله فینال شرکت کنیم.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار