ساری،

کلاهبردار حرفه ای در دام پلیس

فرمانده انتظامی مازندران از دستگيری کلاهبردار حرفه ای با 42 فقره کلاهبرداری به ارزش 15 ميليارد ريال در شهرستان عباس آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار سيد محمود ميرفيضی گفت: در پی مراجعه برخی شهروندان به پليس آگاهی شهرستان عباس آباد، مبنی بر کلاهبرداری از آنان از سوی فردی ناشناس در پوشش يک شرکت اينترنتی، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان و کارشناسان پليس آگاهی با انجام تحقيقات از مالباختگان دريافتند، فردی با شيوه ها و شگردهای متقلبانه خود را نماينده يک شرکت اينترنتی معرفی و با انعقاد قرارداد با مالباختگان برای مشارکت در خريد کارت شارژهای تلفن همراه بيش از 15 ميليارد ريال از آنان کلاهبرداری کرد.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: متهم که پس از ارتکاب جرم متواری شده بود با اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات فنی - پليسی شناسايی و با هماهنگی قضائی در عملياتی غافلگيرانه دستگير شد.

سردار ميرفيضی افزود: متهم در تحقيقات و بازجويی های انجام شده به 42 فقره کلاهبرداری به ارزش 15ميليارد ريال اقرار کرد و پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانونی تحويل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی مازندران با هشدار به شهروندان از آنان خواست در عقد قرار داد و تفاهم نامه های همکاری مالی و فعاليت های اقتصادی با شرکت ها و موسسات، نسبت به استعلام قانونی يا غير قانونی بودن آنان از مراکز رسمی و مورد تاييد اقدام کنند تا دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار