اخبار باشگاه استقلال؛

برگزاری جلسه سرنوشت ساز هیئت مدیره باشگاه استقلال/ مدیر اجرایی آبی ها برکنار شد

جلسه سرنوشت ساز هیئت مدیره باشگاه استقلال امروز عصر برای رسیدگی به مسائل روز باشگاه تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به برنامه از پیش تعیین شده جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال ساعت 16 امروز در محل باشگاه استقلال برگزار خواهد شد.

در این جلسه قرار است اعضای هیئت مدیره باشگاه در خصوص لیست ورود و خروج ،کاهش اعضای کادر فنی تیم ،تشکیل کمیته فنی و همچنین دیگر موضوعات باشگاه تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

حضور چشمی در دیدار مقابل السد

روزبه چشمی هافبک تیم فوتبال استقلال که اوایل امسال و در فصل گذشته دچار پارگی رباط صلیبی شد، بعد از انجام عمل جراحی و گذراندن دوره نقاهت حالا آماده بازگشت به میادین شده است. 

 این بازیکن به لحاظ پزشکی هم تمام مجوزهای لازم را برای ورود به ترکیب استقلال دارد و تنها مساله تقویت عضلات است که چشمی در حال انجام تمرینات مناسب است تا به لحاظ بدنی خود را آماده و مهیا کند. زمانی که برای بازگشت روزبه چشمی تعیین کرده‌اند هنوز به طور دقیق مشخص نیست اما دکتر امین نوروزی، پزشک باشگاه استقلال تاکید دارد که این بازیکن تحت هر شرایطی در تقابل استقلال با السد قطر دیده خواهد شد.به این ترتیب چشمی می تواند در بازی حساس آبی پوشان مقابل السد قطر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود. 

 از سویی دیگر منصوریان برای نیم فصل دوم بر روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده است و با توجه به تلاش نوروزی معاونت پزشکی باشگاه استقلال این بازیکن در بهمن ماه آماده حضور در ترکیب استقلال خواهد شد.

برکناری مدیر اجرایی استقلال

 رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال طی حکمی محسن خدایی مدیر اجرایی استقلال را برکنار کرد. قرار است طی روزهای آینده جانشین وی از سوی باشگاه اعلام شود.

جدایی افشین از استقلال

با توجه به اینکه افشین مهاجم تیم فوتبال استقلال شب گذشته جلسه ای را با منصوریان و افتخاری برگزار کرد و درخواست رضایت نامه خود را به مدیران استقلال ارائه داد، بر همین اساس قرار است کادر فنی استقلال به صورت مکتوب نظرش را در خصوص ماندن یا جدایی افشین طی 48 ساعت آینده به باشگاه اعلام کند.

این طور که شواهد نشان می دهد جدایی افشین و پیوستن او برای نیم فصل دوم به تیم دیگر قطعی است.

برنامه تمرین امروز استقلال

با توجه به صلاح دید کادر فنی استقلال تمرین امروز آبی پوشان ساعت 12 در زمین شماره دو مجموعه آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار