واکنش تند مدیرعامل سابق استقلال به مدیران فعلی

افشارزاده مدیر عامل سابق باشگاه استقلال در مورد ادعاهای اخیر افتخاری در رابطه با نقل و انتقالات واکنش نشان داد.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره صحبت های افتخاری مبنی بر اینکه مدیران سابق باید بابت بستن قراردادها پاسخگو باشند واکنش نشان داد و گفت : از افتخاری که فرد با تجربه ای است انتظار دارم تا حرمت  نگه دارد چرا که ابتدای فصل طبق لیست سرمربی بازیکنان مورد نیاز را جذب کردیم .
تاکنون هم پس از هر مصاحبه افتخاری پاسخ وی را ندادم، زیرا معتقدم که در فصل نقل و انتقالات همه تیم ها نیاز به آرامش دارند و ما نیز باید به استقلال کمک کنیم تا بتواند در شرایط حساس نقل و انتقالات بهترین عملکرد را داشته باشد. 

وی ادامه داد: تاکنون من سکوت کرده بودم و نمی خواستم در خصوص شرایط استقلال صحبت کنم اما این روزها می بینم که علیه مدیران سابق موضع می گیرند. بهتر است این چنین مصاحبه هایی انجام نشود چرا که در آینده نیز مدیر بعدی به طور حتم این کار را در حق مدیران فعلی انجام می دهد . من همیشه حرمت فتح اله زاده را نگه داشتم و بالعکس  نیز چنین بود .

افشارزاده افزود :مصاحبه های پی در پی هیچ نتیجه مثبتی برای استقلال ندارد و بهتر است هر کس کار خودش را انجام بدهد و بازیکنان مورد نیاز سرمربی تیم را جذب کند . در شان افتخاری نیست انقدر نسبت به مدیران سابق استقلال موضع بگیرید ما بازیکنان کلیدی را در ابتدای فصل جذب کردیم که مورد تایید منصوریان و البته خواسته هواداران بود و سرمربی باید پاسخگو باشد و انتظار دارم در مقابل برخی صحبت ها منصوریان از عملکرد خودش دفاع کند و بنده مفتخرم بهترین بازیکنان را برای تیم استقلال در اول فصل جذب کردم .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار