سمنان؛

استاندارد نبودن پیست اسکی منطقه چاشم سمنان

بخشدار شهمیرزاد گفت:اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان باید برای تجهیز و افزایش خدمات رسانی در این منطقه اقدام کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ در روزهای تعطیل زمستان شهروندان بی شماری برای اسکی و برف بازی در گردنه برف گیر چاشم حضور پیدا می کنند که باید متولیان حوزه ورزش استان نسبت به تجهیز و استانداردسازی این منطقه تفریحی اقدام کند.

بخشدار شهمیرزاد گفت: اداره کل ورزش و جوانان متولی اصلی ورزش های زمستانی در استان سمنان است و باید این نهاد اجرایی نسبت به میزان حضور ورزشکاران و گردشگران اطلاعات جامعی داشته باشد.

بهنام جهانی افزود:: روان سازی ترافیک و اسکان دایمی نیروهای امداد و نجات در منطقه چاشم از وظایف اصلی بخشداری شهمیرزاد است که با برنامه ریزی های مدون از هفته های آینده این طرح ها اجرایی می شود.

وی تصریح کرد: به دلیل استاندارد نبودن پیست اسکی چاشم، میزان تماس با مرکز فوریت های پزشکی 115 در روزهای تعطیل فصل زمستان افزایش می یابد که باید اقدامات موثرتری نسبت به کاهش مجروحیت ها صورت گیرد.

بخشدار شهمیرزاد خاطر نشان کرد: شهمیرزاد به عنوان یکی از مناطق مهم گردشگری کشور محسوب می شود که باید با افزایش امکانات رفاهی در روزهای مختلف از سال، خدمات رسانی مطلوبی را به شهروندان ارایه دهیم.

وی افزود: تنها یک هتل برای اسکان گردشگران در شهمیرزاد وجود دارد که برای افزایش خدمات رسانی مطلوب به گردشگران، ساخت هتل ها و مکان های اقامتی و تفریحی اجتناب ناپذیر است.
وی گفت: از 23 روستای همجوار شهمیرزاد، نیمی از آنها برای حضور گردشگران مستعد است که با گازرسانی و بازسازی جاده ها در این روستاها، شهروندان و مسافران می توانند از طبیعت این مناطق لذت بیشتری ببرند.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار