کرمان؛

واگذاری پنلهای خورشیدی به مددجویان کوهبنانی

طرح واگذاری پنلهای خورشیدی به مددجویان کوهبنان و انار برای ایجاد اشتغال اجرا می شود.

اجرای طرح پنلهای خورشیدی به مددجویان کوهبنانیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: طرح واگذاری پنل های خورشیدی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی کرمان در حال عملیاتی شدن است.

صادقی افزود : کمیته امداد امام خمینی (ره) برای خرید و نصب پنل های خورشیدی تسهیلاتی به مددجویان این نهاد پرداخت می کند و مددجویان با تولید انرژی و فروش آن به اداره برق هزینه دریافت می کند.

وی خاطر نشان کرد : یکی از برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای نامگذاری سال جاری با عنوان اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، ایجاد اشتغال برای خانواده های مددجوی این نهاد است.

صادقی تصریح کرد: ابتدا خانواده های نیازمند را شناسایی و سپس آموزش و تسهیلات در اختیار آنها قرار می دهیم و بر اشتغال های ایجاد شده نظارت جدی خواهیم داشت.

وی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در سالی که به نام سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل است با ایجاد اشتغال، چهره فقر را از مناطق محروم خواهد زدود.

صادقی یادآور شد: این طرح با همکاری استاندار وفرمانداران با موفقیت در استان اجرا شود و
مددجویان کمیته امداد امام(ره) از منافع این طرح استفاده کنند و با توجه به آینده انرژی‌های خورشیدی و خرید تضمینی که وزارت نیرو در این زمینه دارد این مددجویان بتوانند خودکفا شوند و در این راستا نیاز است که همه برای تحقق آن کمک کنند..

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال کرمان نیز گفت: در راستای اجرای این تفاهم‌نامه تمامی همکاران در شرکت توزیع نیروی برق استان به صورت جدی پیگیر اجرای این طرح هستند تا بتوانیم قدمی در راستای کمک به مددجویان کمیته امداد امام(ره) استان واشتغال پایدارگام برداریم..

محمدعلی شهبا افزود: روستاییان و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان می‌توانند در صورت داشتن شرایط محیطی و فنی لازم نسبت به نصب این سلول‌های خورشیدی با ظرفیت تولید برق در ظرفیت‌های مشخص اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: توسعه انرژی‌های نو یکی از رویکردها شرکت توزیع نیروی برق استان است که در این راستا نیز تاکنون اقدامات مطلوبی از جمله تأمین برق در روستاهای صعب‌العبور، با استفاده از پانل‌های خورشیدی انجام شده است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار