کرمانشاه؛

تامین پروژه های مسکن مهر مددجویان

تاکنون 3654 واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی کرمانشاه تامین شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛کارشناس مسئول دفتر مسکن معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای نهضت مسکن مددجویان بهزیستی تاکنون، 3654 واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی کرمانشاه تامین شده است.

مهدی ویسانی گفت: از این تعداد، 3132 مورد مسکن مهر بوده، 428 مورد از محل کمک‌های سفر مقام معظم رهبری، مسکن مددجویان دو معلول به بالا و ... بوده و 94 مورد نیز به صورت مستقیم توسط خود مددجو از تعاونی مشاغل آزاد تامین شده است.

ویسانی با بیان اینکه در شهرستان‌های استان در برخی از پروژه‌های مسکن مهر واحدهایی برای مددجویان بهزیستی وجود دارد که تکمیل نشده، یادآوری کرد: اگر مشکلات این واحدها مرتفع شود، حدود 300 واحد از آنها تا پایان سال تحویل مددجویان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای مثال 59 واحد در پروژه جوانرود، 62 واحد در قصرشیرین، 59 واحد در صحنه، 59 واحد در پاوه، 59 واحد در هرسین و 52 واحد هم در مسکن مهر رازی کرمانشاه داریم که عمده آنها در مراحل نهایی هستند.

ویسانی ادامه داد:در بخش مددجویان دارای دو معلول و بیشتر شهری از اواخر سال 93 تاکنون یک میلیارد و 776 میلیون تومان از تعهدات بنیاد انوارهای دارای دو معلول و بیشتر روستایی نیز در همین مدت یک میلیارد و 36 میلیون تومان از تعهدات پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: تنها مشکل ما برای مددجویان تک معلول و سایر مددجویان در بخش روستایی است که فقط کمک هشت میلیون تومانی بهزیستی را داریم و بنیاد مسکن ورود نکرده که باعث شده استقبال در این حوزه کم باشد، چون مددجویان توان تامین مابقی پول را ندارند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.