کرمانشاه؛

استفاده از خودروهای دولتی خارج ازساعات اداری ممنوع

معاون سازمان ها و ادارات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه گفت: با هر نوع استفاده شخصی از خودروهای پلاک دولتی برخورد خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جعفر همتی  معاون سازمان ها و ادارات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه با اشاره به وجود مواردی از استفاده از خودروهای پلاک دولتی در خارج از ساعات اداری گفت: به همه ادارات تاکید شده تا تجهیزات مورد نیاز خود را از بین انواع ایرانی خریداری کرده و تنها در صورتی که نوع ایرانی یک جنس در کشور موجود نباشد، مجاز به خریداری انواع خارجی هستند.


همتی الکترونیکی کردن سیستم آب و برق ادارات به منظور جلوگیری از مصرف انرژی را یکی دیگر از اقدامات انجام شده در ادارات استان در راستای اصلاح الگوی مصرف عنوان کرد.

وی همچنین از اجرای طرح اتوماسیون اداری برای دور شدن از کاغذ بازی‌های اداری سخن گفت و ادامه داد: این اقدام با هدف صرفه‌جویی در وقت و استفاده از کاغذ انجام شده است.

انتقال جلسات استانداری از صبح به ساعت 12 و نیم ظهر مگر در موارد ضروری، جلوگیری از استفاده از اقلام تزیینی و تجملی در ادارات، به حداقل رساندن پذیرایی‌ها در جلسات، قانونمند شدن اضافه‌کار در ادارات و... مواردی از اقدامات انجام شده دراستان در راستای اصلاح الگوی مصرف بود که همتی به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.