کشاورز در همایش رفع خشونت علیه زنان:

وجود خشونت علیه زنان تأسف برانگیز است

رئیس کانون وکلای کشور گفت: باید بدانیم که در هر کشور و هر جغرافیایی معنا و مفهوم خشونت متفاوت بوده و برای رفع آن نیازمند راهکاری متفاوت هستیم.

وجود خشونت علیه زنان تأسف برانگیز استبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بهمن کشاورز، رئیس اسکودا و کانون وکلای کشور در همایش رفع خشونت علیه زنان، چالش‌ها و راهکارهای آن امروز (سه شنبه) که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، اظهار داشت: با کمال تأسف باید بگویم که موضوع این همایش در کشور کاملا واقعیت دارد در حالی که خیلی مایل بودیم این موضوع را انکار کنیم.

وی تصریح کرد: در قدم اول ما با مشکل تعریف و مصادیق خشونت مواجه هستیم چرا که این تعاریف، برحسب محیط‌های جغرافیایی مختلف، قوانین، ساختار، عرف محلی در سراسر کشور بسیار متفاوت هستند.

کشاورز ادامه داد: هدف از خشونت یعنی خشونت رفتاری، کلامی، جسمی و غیره علیه زنان است که در کشوری نظیر ایران، مطرح بودن این مقوله بسیار جای تأسف دارد، بنابراین امیدواریم در آینده نزدیک این موضوع، به تاریخ بپیوندد.

رئیس کانون وکلای کشور گفت: با برگزاری این همایش امیدواریم توجه مقامات مسئول به موضوع خشونت علیه زنان جلب شود تا کمتر شاهد خودسوزی‌ها، قتل‌های به ظاهر ناموسی و امثال این مسائل ناراحت کننده باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار