اصفهان؛

صدور 10 هزار و 852 کارت ملی هوشمند در شهرستان برخوار

رئیس ثبت احوال شهرتان برخوار گفت: در9 ماه سال جاری 10 هزار و 852 کارت ملی هوشمند در شهرستان برخوار صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اکبر آقا محمدی  افزود: سرعت در صدور کارت هوشمند ملی، ارائه خدمات پس از آن و تحویل در حداقل زمان ممکن از اولویت های سازمان ثبت احوال است.
وی تصریح کرد: رسالت بزرگ ثبت احوال ثبت به موقع و به روز وقایع حیاتی چهارگانه، صدور اسناد هویتی و انتشار آمارهای حیاتی است.
رئیس ثبت احوال شهرتان برخوار با اشاره به اینکه آمار ازدواج در 9 ماه سال جاری نسبت به سال گذشته کاهش یافته افزود: در سال جاری 419 ازدواج دراین شهرستان ثبت شده که از این تعداد 408 مورد در شهرهاو 11مورد درروستاها رخ داده است درحالی که در سال گذشته 555 ازدواج ثبت شده که از این تعداد 542 ازدواج در شهرها و 13ازدواج درروستاها رخ داده است.
آقا محمدی با اشاره به اینکه امسال آمار ولادت در شهرستان برخوار نسبت به سال گذشته کاهش یافته افزود: سال گذشته یک هزار و 652 ولادت در این شهرستان ثبت شده در حالی که در سال جاری یک هزار و 607 ولادت در این شهرستان به ثبت رسیده است که از این تعداد 804 نوازد پسر و 803 نوازاد دختر هستند.
وی اظهار کرد : آمارمرگ ومیر در 9 ماه امسال نسبت به سال گذشته افزایش یافته در سال گذشته 486 مورد مرگ ومیردر این شهرستان ثبت شد و که این رقم امسال 502 مورد بود.
رئیس ثبت احوال شهرستان برخوار با اشاره به اهمیت کار ثبت احوال در جامعه افزود:هر فرد در بدو تولد تا وفات سر و کارش با ثبت احوال است از این رو نقش ثبت احوال در صدور به موقع اسناد هویتی و حفظ و نگهداری آن مهم است.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.