اصفهان؛

صدور11 هزار و 544 کارت هوشمند ملّی در سمیرم

افزون بر 11 هزار و 544 کارت ملی هوشمند از ابتدای اجرای این طرح تا کنون در سمیرم صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس اداره ثبت احوال سمیرم  ضمن اعلام این خبر افزود: ادامه اجرای صدور کارت ملی در امتداد سیاست سازمان مبنی بر برون سپاری خدمات نیز با مشارکت دفاتر خدماتی و اداره پست با سرعت بیشتری در حال اجراست و تلاش داریم با مشارکت دفاتر آی سی تی روستایی و در صورت موافقت سازمان مرکزی با سپردن کار به این دفاتر گستره خدمت رسانی را بیشتر و رفت و آمد مردم به مرکز شهرستان را کم کنیم.
محمد رضایی افزود: ارائه این خدمات بویژه در روستاهای چهارراه و بیده در بخش پادنا با توجه به بعد مسافت و تعدد جمعیت نسبت به دیگر نقاط شهرستان ضروری تر است.
رییس اداره ثبت احوال سمیرم اظهار کرد: یکی از مشکلات این اداره را کمبود فضای ارائه خدمت به مردم عنوان کرد و افزود: و از مسئولان خواست برای تخصیص اعتبار به منظور ساخت ساختمان جدید و ایجاد تغییرات همسو با تعدد مراجعات مردمی مساعدت و همکاری کنند.
رضایی یکی از مشکلات سال های اخیر این شهرستان را اعلام فوتی ها به ا ین اداره برشمرد و افزود: شهر سمیرم دارای یک آرامستان ا صلی و سه قبرستان محلی است.
رییس اداره ثبت احوال سمیرم تصریح کرد: 60 درصد فوتی ها در آرامستان اصلی(باغ رضوان) دفن می شوند که زیر نظر شهرداری است و به ما نیز اعلام می شود اما این روند در آرامستان های محلی سمیرم است بسهولت انجام نمی گیرد.
او گفت: از ابتدای سال جاری تا این لحظه، 896 واقعه تولد و 263 واقعه فوت در کل شهرستان داشته ایم.
به گفته رضایی، در همین مدت 463 ازدواج در سمیرم ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل(457 ازدواج) تغییر چندانی نداشته است .
وی اضافه کرد: از سال 91 تا زمان حاضر 15 هزار و 222 شناسنامه جدید صادر شده است.
شهرستان سمیرم با افزون بر پنج هزار و 224کیلومتر مربع وسعت، دارای 100هزار نفر جمعیت روستایی، شهری و عشایری، 150روستا و آبادی، چهار شهر و بخش های مرکزی، وردشت، دناکوه و پادنا است.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.