حکیمی: امتحانات، تمرین تیم ملی آبهای آرام را تعطیل کرد

ملی پوش آبهای آرام قایقرانی گفت:با توجه به شروع امتحانات تمرینات تیم ملی بانوان آبهای آرام تا اول بهمن ماه تعطیل است.

 آرزو حکیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: با توجه به اینکه در فصل امتحانات به سر می بریم و چند نفر از قایقرانان تیم ملی کایاک امتحانات دوره پیش دانشگاهی را می گذرانند و پس از آن هم نوبت امتحانات دانشگاه است، اردوی تیم ملی تا اول بهمن ماه تعطیل است.
 
وی افزود: امتحانات من از 18 دی آغاز می شود و تا اول بهمن ماه ادامه دارد، اردوی تیم ملی هم از ابتدای بهمن ماه آغاز خواهد شد.
 
حکیمی در خصوص اینکه چند قایقران در اردوی تیم ملی کایاک بانوان حضور دارند عنوان کرد: 16 پاروزن آبهای آرام در اردو هستند که 8 قایقران کایاک و بقیه پاروزنان کانو کانادایی هستند اما برای اردوی تدارکاتی جدید نمی دانم چند نفر دعوت می شوند.
 
وی تاکید کرد: هم اکنون به همدان آمده ام و در کنار خانواده ام هستم اما تمرینات پاروکشی را پشت سد انجام می دهم و تمرین بدنسازی را هم بی وقفه دنبال می کنم .البته شنبه به تهران باز می گردم.  
 
حکیمی در خصوص اینکه صحبتی درباره انتقال اردوی تیم ملی به منطقه گرمسیری شده است خاطر نشان کرد: مقرر شده بود اردو را به دزفول انتقال بدهند اما با شروع امتحانات برنامه ها لغو شد تا پس از امتحانات فدراسیون در این باره تصمیم گیری شود، در حال حاضر وضعیت خوبی داریم. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار