نوروزی:قایقرانان پایگاه های قهرمانی را برای آب های آرام پرورش می دهیم

مسئول پایگاه های قهرمانی کشور قایقرانی گفت: پاروزنانی که در پایگاه های قهرمانی کشور فعالیت می کنند را برای حضور در رشته های آب های آرام پرورش می دهیم.

محمود نوروزی در گفتگو با  خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:فدراسیون قایقرانی نامه ابلاغ بنده را به عنوان مسئول پایگاه های قایقرانی در کل کشور زده است اما هنوز به فدراسیون مراجعه نکرده ام تا مذاکراتی در این خصوص داشته باشم برنامه ای که هم اکنون فدراسیون برای توسعه این رشته دارد به این شکل است که در مدارس از دانش آموزان قوی به منظور حضور در رشته های آب های آرام تست بگیرند و در نهایت دانش آموز در رشته ای که از بقیه بهتر پارو کشی می کند وارد پایگاه های قهرمانی کشور می شود و فعالیتش را شروع خواهد کرد.
 
وی افزود: فدراسیون قایقرانی در شهرهای مختلف از جمله تهران،گیلان،همدان،انزلی و لرستان پایگاه قهرمانی کشور دارد و برای رشته های آبهای آرام پاروزن تربیت می کنند. بنابراین بر اساس توانایی هر کدام از قایقرانان در رشته های کایاک و کانو کانادایی فعالیت می کنند.
 
نوروزی در چگونگی نحوه انتخاب کودکان برای حضور در پایگاه های قهرمانی کشور، خاطر نشان کرد:یکی از معضلاتی که ایرانیان دارند مشکل قد شان است زیرا قد دختران ایرانی در مقایسه با ورزشکاران آمریکایی و اروپایی اکثرا کوتاه است از طرفی با توجه به اینکه بچه هایی که انتخاب می شوند کوچک هستند نمی توان فقط به وضعیت جسمی خودشان اکتفا کرد و باید به فیزیک پدر و مادرشان هم نگاهی بیندازیم.
 
مسئول پایگاه های قهرمانی فدراسیون قایقرانی تاکید کرد: به خاطر استفاده بیش از حد فست فود در جامعه متاسفانه هر روز با معضل کوتاهی قد مواجه می شویم و این جریان موجب می شود نتوانیم قد های استانداردی در کشور داشته باشیم همچنین مسائل روحی نیز تاثیر زیادی بر رشد یک کودک دارد و ورزشکاران علاوه بر تغذیه جسمی احتیاج به تغذیه روحی دارند اگرچه این روز ها دختران در جامعه پیشرفت خوبی داشته اند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار