اقلیمی: اردوی قایقرانان کانو را 21 روزدیگر تمدید می کنم

مربی تیم ملی کانو کانادایی فدراسیون قایقرانی گفت: با توجه به دمای هوای بسیار مناسب در بوشهر زمان اردو را تا 15 بهمن ماه تمدید خواهیم کرد.

 الیاس اقلیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت تمرینات تیم ملی در بوشهر اظهار کرد: اردوی خوبی را در بوشهر داریم و 20 دی ماه اردو به پایان می رسد. اما سعی دارم تمرینات تیم ملی را بدون تعطیلی 21 روز دیگر در بوشهر تمدید کنم زیرا اگر بخواهیم استراحتی به تیم بدهیم و بازگردیم هزینه رفت و آمد تیم هم افزایش پیدا می کند به این خاطر به نفعمان است تا اردو را تمدید کنیم.
 
وی افزود: در تهران تمرینات بدنسازی را انجام دادیم و در بوشهر باتوجه به اینکه وضعیت جوی خوبی دارد و دمای هوا در حال حاضر 23 درجه است تمرینات قدرتی را به پاروکشی تبدیل کردیم.
 
اقلیمی در خصوص وضعیت پیست بوشهر تصریح کرد: وضعیت پیست بوشهر برای تمرینات ما مناسب است. اما اگر مسئولین این منطقه قصد داشته باشند رقابت های بین المللی در این پیست برگزار کنند احتیاج به لایروبی و کار بیشتری روی پیست است. اما اگر روی این پیست کار شود ظرفیت استفاده برای مسابقات بین المللی را دارد.
 
وی در خصوص تعداد پاروزنانی که در اردو هستند و احتمال اینکه در آینده ریزش می کنند تاکید کرد: بنده در حال حاضر با 8 قایقران در بوشهر تمرین می کنم که در آینده بی شک ریزش خواهیم داشت.  
 
اقلیمی در خصوص وضعیت عادل مجللی خاطر نشان کرد: خوشبختانه مجللی خوب تمریناتش را انجام می دهد و بنده از تمریناتش رضایت دارم. اگرچه به خاطر مشکلاتی که داشت دیر به اردو رسید اما حواسش به تمرینات است و همیشه خودش را به تیم رسانده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار