اردوی ملی پوشان روئینگ تمدید شد

مربی تیم ملی روئینگ بانوان قایقرانی از تمدید از اردوی تیم ملی روئینگ تا 24 دی ماه خبر داد.

بهناز مراد خانی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: با توجه به اینکه دومین اردوی تیم ملی روئینگ از در شرایط خوبی برگزار شد، زمان این اردو را تا 24 دی ماه تمدید کردیم تا اردویی به مدت 1 ماه برپا باشد .
 
وی افزود: در حال حاضر 7 پاروزن در اردوی تدارکاتی فدراسیون قایقرانی زیر نظرم فعالیت می کنند در پایان این اردو تست گیری نداریم اما قایقرانان بدون در نظر گرفتن حذف مرحله تست گیری به صورت جدی با هم رقابت می کنند تا نفرات برتر مشخص شوند.
 
مرادخانی در خصوص اینکه روی چه تمریناتی در این اردو تمرکز کرده اند، خاطر نشان کرد: به خاطر سرمای هوا و آلودگی که این روزها در شهر شاهد آن هستیم تکنیک روی آب و تمرینات بدنسازی را انجام می دهیم اما تمرینات پاروکشی کمتر انجام می شود.
 
وی در خصوص اینکه انتقال اردوی تیم ملی به منطقه گرمسیر، یاد آور شد: در حال حاضر اردو ها در دریاچه آزادی برگزار می شود و مذاکراتی با قشم در خصوص انتقال اردوها داشتیم اما جوابی به ما داده نشده است، پیگیر پاسخ مسئولان هستیم در صورت فراهم نشدن برای حضور در تهران هم مشکلی نداریم و تمرینات انجام می شود.
 
مراد خانی در خصوص اهداف تیم ملی روئینگ خاطر نشان کرد: این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می شود و هدف اصلی مان حضور در رقابت های جاکارتا است.در حال حاضر شرایط خوبی داریم و مشکل خاصی نیست.  


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار