مشهد؛

ایستادگی در مسیر مقاومت و انقلابی ماندن مهمترین وصیت شهداست

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: مبارزه و به ثمر رساندن انقلاب دشوار است، ولی سختی و دشواری اصلی، انقلابی ماندن در گذر زمان و آزمون هاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مرتضی بختیاری در مراسم سی امین سالگرد شهادت شهید علیرضا عاصمی؛ فرمانده تخریب قرارگاه خاتم الانبیا(ص) افزود: شهدای عزیز ما تا آخرین لحظات عمر پربرکت شان انقلابی ماندند و از ولایت جدا نشدند.

وی تصریح کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و در طول مبارزه علیه طاغوت افراد و گروه هایی بودند که همراه و همگام با انقلاب و امام راحل(ره) حرکت کردند، ولی در میانه راه با نزاع، فتنه یا سهم خواهی مسیرشان از مردم و نهضت جدا شد و به صف دشمنان و بدخواهان پیوستند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به رشادت ها، صبوری و ایثار ملت ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: دشمنان با تحمیل جنگ به کشور ما و حمایت همه جانبه از صدام خبیث و پس از آن با تهاجم و ناتوی فرهنگی درصدد بودند و هستند تا روحیه انقلابی را از مردم ما بگیرند.

بختیاری ایستادگی در مسیر مقاومت و انقلابی ماندن را مهمترین وصیت شهدا دانست و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند روحیه جهادی و فرهنگ ایثار و شهادت هستیم تا در برابر هجمه های دشمنان بایستیم.

وی گفت: باید عمارگونه در کنار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حرکت کنیم و از شهدای عزیزمان بخواهیم که در این راه ما را یاری دهند.

این مراسم که با حضور دکتر محسن اسماعیلی؛ عضو مجلس خبرگان رهبری، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان استانی و آستان قدس رضوی برگزار شد، پیکر شهید سید قاسم حسینی از شهدای مدافع حرم بر روی دستان حاضران در این یادواره تشییع شد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار