اصفهان؛

20 برنامه در هفته نکوداشت شاهین شهر برگزار می شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهراز برگزاری هفته شاهین شهر با 20 برنامه اصلی از 6 تا 12 بهمن خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روح اله شاه رجبیان  در جمع خبرنگاران افزود:این هفته فرصتی برای تجمیع برنامه های شاخص سازمان و نمایش داشته های شاهین شهر به عنوان شهر دانش و خلاقیت است.
وی با اشاره به ظرفیت های ویژه شاهین شهر گفت: باید در این هفته ظرفیت های بالقوه شاهین شهر به عنوان شهری توسعه یافته و جوان به مردم به نحو بسیار مطلوبی معرفی شود.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و تفریحی شاهین شهر افزود: یکی از راهکارهای ارتقای شاخص های شاهین شهر و تعریف این شهر به عنوان برند شهری در کشور برگزاری برنامه هایی از جمله هفته نکوداشت است.
وی از جمله برنامه های ویژه این هفته را برگزاری همایش راهکارهای توسعه شهری، همایش تجلیل از نخبگان، همایش فرصت های سرمایه گذاری، جشن ایثار و مقاومت و همایش ولایت فقیه با رویکرد اقتصاد مقاومتی برشمرد.
شاه رجبیان افزود: برگزاری برنامه های ویژه در هفته نکوداشت شاهین شهر موجب می شود تا نقاط مثبت و پتانسیل های این شهر به درستی به سایر شهرها شناسانده شود و مردم احساس تعلق بیشتری به این شهر داشته باشند.

**مدل اداره فرهنگسراها بشکل آموزشگاهی صحیح نیست
شاه رجبیان با انتقاد از مدل اداره فرهنگسراها به شکل آموزشگاهی گفت: هر کدام از رشته های آموزشی در این مراکز متولی خاص دارند و شیوه عملکر فرهنگسراها جهت ندارد.
وی یادآوری کرد: اعتقاد این سازمان بر این است که فرهنگسراها باید پاتوق فرهنگی باشد و مردم در آن تجمع فرهنگی داشته باشند.
مدیرعامل سازما فرهنگی ورزشی شاهین شهر افزود: از جمله رویکردها و برنامه های فرهنگ سراها در دوره جدید آموزش هایی از جمله حقوق شهرنشینی، آپارتمان نشینی و مهارت های زندگی است. 




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.