کرمان؛

هرگونه تلاش در سطح جامعه نیازمند امنیت است

فرمانده انتظامی استان گفت:امنیت كنونی ایران اسلامی از بركت وجود ولایت است و پشتیبانی همه جانبه مردم از ولایت امری ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سردار رضا بنی اسدی فر به همراه معاونان و روسای پلیس های تخصصی تحت امر خود دردیدار با مردم راور افزود :نیروی انتظامی در سلسله مراتب طولی، تحت امر ولایت و متولی برقراری نظم و امنیت در كشور است لذا پشتیبانی و همكاری مردم با این نیرو امنیت را در ابعاد و حوزه های مختلف ارتقاء خواهد داد.
وی خاطر نشان کرد :هرگونه تلاش در سطح جامعه و در حوزه های اقتصادی ،سیاسی،فرهنگی و اجتماعی نیازمند امنیت است و این ماموریت خطیر و مهم میسر نیست مگر اینكه با همكاری سازمان ها ،ادارات و نهاد ها و با پشتوانه مردمی باشد.
سردار بنی اسدی فر تصریح کرد:امروزه آسیب های متعددی گریبان گیر خانواده ها شده است و این موضوع نشان از آن دارد كه دشمنان دست از تلاش خود برای ضربه زدن به جامعه اسلامی برنداشته اند.
وی گفت:لازم است خانواده ها ضمن ارتقاء دانش خود در حوزه فضای مجازی استفاده از شبكه های اجتماعی را نیز مدیریت كنند تا از بروز آسیب های نظیر طلاق و... جلوگیری شود.
این مقام انتظامی با اشاره به جرائم مختلفی از جمله سرقت، افزود :برای كاهش سرقت ها رعایت نكات ایمنی و توجه به هشدارهای پلیس برای پیشگیری از سرقت امری ضروری است و نیاز به همكاری مردم در برقراری امنیت اجتماعی ضروری است.
سردار بنی اسدی فر ضمن اشاره به سامانه 197 پلیس عنوان كرد: بر مبنای تجربه و ارزیابی های انجام شده، غالب تماس های مردمی با سامانه 197 برمبنای انتقاد و شكایت بوده و در كنار این موضوع می طلبد مردم با ارائه پیشنهادات خوب خود و همچنین با تقدیر و تشویق، فرزندان خود را در این نیرو برای انجام ماموریت های مطلوب حمایت كنند.
انتهای پیام/ی
برچسب ها: تلاش ، امنیت ، جامعه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار