کشف 475 میلیون ریالی کالای قاچاق در شهرستان بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف کالای قاچاق به ارزش 475 میلیون ریال از دو انبار پخش مواد غذایی و بهداشتی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در اجرای طرح حمایت از تولیدات داخلی در سال اقتصاد مقاومتی،طرح مقابله با ورود و عرضه کالاهای خارجی در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در اجرای این طرح با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی دو انبار دپوی کالای قاچاق در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه ماموران با هماهنگی مرجع قضائی و در معیت نمایندگان اداره صنعت ، معدن و تجارت و سازمان غذا و دارو از این دو انباری بازدید کردند، افزود: در بازدید به عمل آمده از این انبارها که متعلق به دو واحد پخش مواد غذایی و بهداشتی در این شهرستان بوده است در مجموع 27 قلم کالای قاچاق کشف و ضبط شد .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، ارزش تقریبی کالاهای کشف شده قاچاق را بالغ بر 475 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: اموال کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهمان این پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.