آخرین وضعیت نقل و انتقالات زمستانی استقلال

مسئولان باشگاه استقلال برای انخاب گزینه های جدید زمان زیادی را در فصل نقل و انتقالات زمستانی خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به درخواست منصوریان،استقلالی ها به دنبال این هستند تا با انتخاب یک فرمانده مرکز زمین را کنترل کنند و به نوعی با حضور تیموریان ضعف های میانی را پوشش دهند .

 شاید یکی دیگر از دلایلی که منصوریان را ترغیب کرده تا از آندو به‌عنوان گزینه خرید نیم فصل یاد کند این است که می‌خواهد با جذب این بازیکن پرسابقه تحرک بسیاری وارد خط میانی‌اش کند.شاید هم اساسا منصوریان بخواهد بازوبند کاپیتانی تیمش را به آندو بسپارد و در غیاب رحمتی استقلال دیگر از نداشتن مهره‌ای بزرگ لطمه نبیند .

با این تفاسیر استقلال نیاز به تیموریانی دارد که بتواند با حضور در کنار روزبه چشمی و یا امید ابراهیمی بهترین خط میانی را به جای بگذارند .

البته بهتر است بدانیم در این میان تیموریان نیز برای حضور در استقلال ابراز علاقه کرده و چراغ سبز نشان داده و در حال حاضر نیز این بازیکن امروز راهی تبریز شده تا در تمرینات ماشین سازی شرکت کند .

از طرفی دیگر این امکان هم وجود دارد که آندو برای مذاکره با مسئولان باشگاه ماشین سازی راهی تبریز شده تا با دریافت رضایت نامه به جمع استقلالی ها برود .باید منتظر ماند تا دید تیموریان برای نیم فصل دوم خود چه تصمیمی را لحاظ خواهد کرد .

همچنین نا گفته نماند که مسئولان باشگاه استقلال در حال حاضر به دنبال این هستند تا وضعیت تیموریان را مورد بررسی قرار دهند و پس از تایید های پزشکی نسبت به جذب اقدام کنند .از سویی دیگر هنوز مسئولا استقلال هیچ نامه ای را به طور رسمی برای جذب تیموریان به مسئولان ماشین سازی ارائه نداده اند و باید منتظر ماند تا دید تیموریانی که لقب سامورایی را با خود به یدک می کشد به جمع استقلالی ها خواهد پیوست یا خیر و اینکه آیا این بازیکن می تواند بازوبند کاپیتانی را در غیاب رحمتی برای خود به ثبت برساند یا خیر .

استقلالی ها در فصل نقل و انتقالات زمستانی همچنان به دنبال بررسی بازیکنان مورد نیاز هستند و طبق گفته برخی از مسئولان استقلال هوز زمان زیادی هست تا گزینه ها را انتخاب کنند و به نوعی آنها برای جذب بازیکن عجله ندارند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار