نامه استقلالی‌ها برای جذب آندو/ وضعیت مصدومان استقلال

باشگاه استقلال برای جذب آندرانیک تیموریان نامه ای را به باشگاه ماشین سازی ارسال کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اینکه تیموریان در لیست منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال قرار دارد در همین راستا ظهر امروز باشگاه استقلال با ارسال نامه به باشگاه ماشین سازی خواستار جذب این بازیکن شد.

وضعیت مصدومان استقلال 

 جابر انصاری هافبک تیم فوتبال استقلال به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه دو قلو در تمرین روز گذشته و امروز شرکت نکرد و این بازیکن با حضور در کلینیک باشگاه به انجام MRI پرداخت تا وضعیتش مشخص شود.البته با تلاش های کادر پزشکی و پیگیری های صورت گرفته این بازیکن به بازی مقابل نفت تهران می رسد.

 بختیار رحمانی دیگر بازیکن آبی پوش نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه لگن در تمرین تیم حاضر نشد و این بازیکن در حال انجام فیزیوتراپی نزد پزشک باشگاه است.

همچنین کاوه رضایی مهاجم تیم فوتبال استقلال که امروز هم در تمرینات تیمی حاضر نشد به درمان می پردازد و این بازیکن نزد نوروزی پزشک تیم در حال درمان است.سرپرست استقلال این موضوع را تایید کرد.

یعقوب کریمی بازیکن تیم فوتبال استقلال نیز از دیگر مصدومان این تیم است که در حال درمان آسیب دیدگی است تا با قدرت بیشتر در تمرینات حضور پیدا کند.

برنامه تمرین فردای آبی ها

طبق صلاحدید کادر فنی تمرین تیم فوتبال استقلال  فردا ساعت 12 در کمپ زنده یاد حجازی برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه تیم پرسپولیس فردا در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرین می کند به همین دلیل آبی پوشان تمرین خود را در کمپ حجازی پیگیری خواهند کرد.

حضور شهباززاده در استقلال منتفی است

با توجه به اینکه سجاد شهباززاده جزو گزینه های مدنظر منصوریان برای نیم فصل دوم بود اما این بازیکن برای حضور در تمرینات تیم آنالیا اسپور راهی ترکیه شد و به همین دلیل حضور این بازیکن در استقلال منتفی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۱۸ دی ۱۳۹۵
استقلال به یک یا دو پلی میکر حرفه ای و شش دانگ نیاز دارد
آخرین اخبار