عابدینی:کی روش استعفای باز داده است/استعفای کی روش از روی زیاده خواهی بود

سرپرست کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت:کی روش استعفای باز داده است اما این استعفا از روی زیاده خواهی و بهبود شرایط بوده است.

امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: کی روش به علت اتفاقات اخیر استعفای خود را تقدیم هیئت رئیسه کرده است اما زمان استعفایش را مشخص نکرده است تا در موعد مقرر استعفایش را به صورت رسمی اعلام کند. 

وی در ادامه عنوان کرد: کی روش به علت بازگرداندن ملی پوشان پرسپولیس خوب می داند که با واکنش هواداران این تیم مواجه خواهد شد. براین اساس برای حفظ شخصیت خود استعفا داده است. 

عابدینی درباره اینکه هیئت رئیسه با استعفای کی روش موافقت می کند یا نه! بیان کرد: بعید می دانم که با این استعفا موافقت شود چرا که اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تاکنون از کی روش حمایت کردند و مخالف اقدام کی روش هستند. 

سرپرست کمیته اقتصادی فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: اختلاف کی روش و برانکو به نفع فوتبال نیست و تاج رئیس فدراسیون فوتبال باید این اختلافات را حل و فصل کند. همچنین جلسات هماهنگی میان مربیان و کی روش برگزار نمی شود و این موضوع حرف و حدیث فراوانی در فوتبال ایجاد کرده است. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار