عابدینی: تاج و کفاشیان باید جوابگوی بیانیه کی روش باشند

سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت:مسئولان فوتبال باید جوابگوی بیانیه اخیر کی روش باشند و با سرمربی تیم ملی برخورد کنند.

امیر عابدینی درباره بیانیه کی روش در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار کرد: تاج و کفاشیان باید جوابگو این بیانیه باشند که چرا سرمربی تیم ملی بیانیه صادر می کند و مسئولیت راه یابی به جام جهانی به فدراسیون می سپارد و خودش را مبرا از جواب دادن می داند. 

وی درباره اظهارات کی روش و برانکو علیه یکدیگر بیان کرد:نظری درباره اظهارات این 2 مربی ندارم و مسئولان فدراسیون فوتبال باید جلوی مصاحبه های این 2 مربی علیه یکدیگر را بگیرند تا آسیبی به فوتبال ملی و باشگاهی وارد نشود. 

برانکو جایگزین کی روش نمی شود

عابدینی درباره اینکه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برانکو را برای جایگزین کی روش در تیم ملی انتخاب کرده است، تصریح کرد: تا جایی که می دانم اعضای هیئت رئیسه همواره از کی روش حمایت می کنند و برانکو را به عنوان جایگزین کی روش در تیم ملی انتخاب نکردند. 

سوتفاهمات میان کی روش و برانکو باید حل شود

سرپرست اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره نشست اعضای هیئت رئیسه با کی روش تصریح کرد: به هر حال مسئولان فدراسیون فوتبال باید اقداماتی در جهت رفع سوتفاهمات با کی روش و برانکو انجام بدهند تا آسیبی به تیم ملی و باشگاه ها وارد نشود. 

بدهی های پرسپولیس با درایت طاهری پرداخت می شود

وی درباره اینکه پرسپولیس در خطر کسر امتیاز قرار گرفته است، عنوان کرد: به نظرم مشکل بدهی های باشگاه پرسپولیس با درایت مدیریت حل شدنی است. همچنین طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در فضای آرام برای باشگاه درآمد زایی می کند و این تیم شرایط مطلوبی دارد. 

فیفا از باشگاه های ما جانبداری نمی کند 

عابدینی در ادامه عنوان کرد: طبق روال همیشگی فبفا از باشگاه های ایرانی از جمله پرسپولیس جانبداری نمی کند . براین اساس تعاملات خود را با نهادهای اجرایی باید بهتر کنیم تا رای علیه باشگاه ها صادر نشود. 

برنامه هایم بهتر از طاهری نیست 

مدیر عامل اسبق پرسپولیس درباره شایعه بازگشتش به این تیم گفت: این موضوع صحت ندارد چرا که طاهری عملکرد خوبی در پرسپولیس دارد و برنامه هایم بهتر از طاهری نیست. به هر حال از عملکرد طاهری حمایت می کنم.

بازنشستگی طاهری با مصوبه دولت حل شدنی است 

وی درباره موضوع بازنشستگی طاهری بیان کرد: این موضوع از طریق مصوبه دولت حل شدنی است و مشکلی در این باره وجود ندارد. 

قراردادهای نادرست در پرسپولیس بسته می شود

عابدینی درباره اعتراضش به جدایی عالیشاه و نوراللهی از پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس قراردادهای درست با بازیکنان نبسته است. براین اساس بازیکنان شاخص این تیم در مواقع حساس می توانند از پرسپولیس جدا شوند و مشکلی ندارند. به هر حال پرسپولیس با جذب رفیعی و نریمان جهان تاکنون توانسته جایگزین های خوبی برای این 2 بازیکن جدا شده بگیرد. 

وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال پرسپولیس در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته و بازیکنان مدنظر برانکو را جذب کرده است. 

هماهنگی بازیکنان خارجی طول می کشد 

مدیر عامل اسبق پرسپولیس درباره اعتراض هواداران به جذب بازیکنان اوکراینی بی کیفیت بیان کرد: فوتبالیست های خارجی خیلی دیر با بازیکنان داخلی انطباق پیدا می کنند و شرایط کاری برای آنها در باشگاه های ایرانی سخت می شود. براین اساس بازیکنان خارجی نمی توانند کیفیت فنی خود را در باشگاه های ما نشان بدهند. 

عابدینی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر خاطر نشان کرد: به نظرم پرسپولیس شرایط مطلوبی برای قهرمانی دارد و این تیم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ شانزدهم است. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۶ دی ۱۳۹۵
آقا راست میگه دیگه این همه کیروش داره به کشور توهین میکنه و میاد اردوی الکی تو یه جایی که همینجا هم میشد برگزار کرد میکنه و تمام بازیکنای پرسپولیسو میبره امارات واسه هواخوری اونوقت میگه دلیل ناکامی برانکو من نیستم
آخرین اخبار