ایرانشهر

تکمیل پروژه احداث محور فنوج- تنگه سرحه نیازمند 300 میلیارد اعتبار

پروژه احداث محور فنوج – تنگه سرحه از سال 88 آغاز و هم اکنون برای تکمیل آن نیازمند 300میلیارد ریال اعتبار می باشیم که از محل اعتبارات استانی تامین خواهد شد.

تکمیل پروژه احداث محور فنوج- تنگه سرحه نیازمند 300 میلیارد اعتبار
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،مدیركل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان ایوب کرد گفت: طول این پروژه 38 کیلومتر بوده و تاپایان سال94برای این پروژه 80 میلیارد و 569میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

ایوب کرد با اشاره به این مطلب که مطالبات پیمانکار برای بازگشایی و بخشی از زیرسازی در این پروژه 46میلیارد ریال می باشد، افزود: اعتبار در نظر گرفته شده این پروژه برای امسال 105میلیارد و 569میلیون ریال می باشد که از محل اعتبارات استانی تامین خواهد شد.

این مقام مسئول در خصوص اهمیت اجرای این پروژه گفت: این پروژه به دلیل کوتاه شدن مسیر شهرستان فنوج به نیکشهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

همچنین وی افزود: مسیر نیكشهر- بنت - فنوج که مسیری پر پیچ و خم و خطرناک است، از 145کیلومتر به 100 کیلومتر كاهش می یابد و روستاهای بزرگی مانند کلدر و غیره که در این مسیر قرار دارند و از امکانات راه دسترسی بی بهره اند، از نعمت راه برخوردار می شوند.

مدیركل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان در پایان با بیان اینکه زیر سازی این پروژه انجام شده، تاکید کرد: درصورت تخصیص اعتبار لازم، این پروژه تاپایان دولت یازدهم تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.