کرمانشاه؛

کرمانشاه در تدارک میزبانی جشنواره اقوام

کلیه برنامه‌ریزی‌های رسانه‌ای، محیطی و شبکه‌های اجتماعی برای میزبانی نخستین جشنواره بین‌المللی اقوام در کرمانشاه انجام‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: کلیه برنامه‌ریزی‌های رسانه‌ای، محیطی و شبکه‌های اجتماعی برای میزبانی نخستین جشنواره بین‌المللی اقوام در کرمانشاه انجام‌شده است.

محمدجواد قبادپور بابیان این مطلب که توجه به فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی به‌نوبه خود می‌تواند زنده کننده ارزش‌های اصیل گذشته باشد، ابراز داشت: کمیته فرهنگی نخستین جشنواره بین‌المللی اقوام در کرمانشاه طی جلسات و پیگیری‌های مداوم از هفته‌های گذشته تاکنون توانسته برنامه‌ریزهای همه‌جانبه‌ای را در خصوص اطلاع‌رسانی هر چه قوی‌تر این رویداد بزرگ فرهنگی انجام دهد.

وی در ادامه به تهیه و تنظیم تیزرهای ویژه این جشنواره اشاره کرد و افزود: در خصوص تبلیغات تلویزیونی نماهنگ‌ها و تیزرهای تبلیغاتی، در بخش رسانه‌های محلی و مطبوعاتی درج فراخوان و پوشش خبری و برای نسل جوان نیز در قالب شبکه‌های اجتماعی کانال‌های اختصاصی را برنامه‌ریزی و طراحی کرده‌ایم.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در انتها در رابطه با تبلیغات محیطی ویژه نخستین جشنواره بین‌المللی اقوام اظهار داشت: با هماهنگی شهرداری کرمانشاه بنرها، استندها و پوسترهای ویژه تبلیغات این روزها را تهیه‌کرده‌ایم که با توجه به شرایط جوی حاکم بر فضای استان در روزهای پایانی تا شروع جشنواره در سراسر استان نصب خواهد شد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.