مرحله دوم طرح امید اجتماعی ویژه بانوان در گناوه

مشاور فرماندار گناوه در امور زنان و خانواده گفت: تمهیدات لازم برای اجرای مرحله دوم طرح امید اجتماعی ویژه بانوان این شهرستان در شهرهای گناوه و ریگ اندیشیده شده است.

مرحله دوم طرح امید اجتماعی ویژه بانوان در گناوه

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، زهرا عابدینی افزود: توان افزایی و ارتقای تاب آوری زنان و خانواده ها در مقابل آسیب های اجتماعی، آگاهی و سطح سلامت روانی و جسمانی، توسعه مشارکت در امور شهری و فرهنگ نشینی از اهداف اجرایی شدن این طرح و ابتکار و ایده استاندار بوشهر است.

وی اظهارکرد: این طرح در دو محله بابا علیشاه گناوه و بندرریگ با همکاری دو سازمان تشکل نهاد و موسسه ندای سلامت بندر و آوای مهرگان این شهر در هفته جاری اجرا می شود.

مدیرعامل تشکل های مردم نهاد و پایگاه سلامت روان اجتماعی آوای مهرگان گناوه نیز گفت: این موسسه به عنوان مجری این طرح را در بندرریگ با مشارکت و حمایت معاونت زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر، بهزیستی استان و فرمانداری گناوه و بخشداری ریگ اجرا می کند.

معصومه درایی افزود: دراین طرح بر آموزش مهارتهای زندگی 10 گانه تاکید شده و در هر جلسه دو مهارت به شرکت کنندگان تدریس می شود.

وی گفت: این طرح در 5 جلسه آموزشی 3 ساعته ارایه و اولین کارگاه آن در پنجشنبه هفته جاری با موضوع مهارت خودآگاهی و همدلی در سالن اجتماعات آموزش وپرورش بندرریگ اجرا می شود.

وی یادآور شد: آخرین دوره این طرح در 14 بهمن ماه امسال برپا و مستندات آن از طرف این موسسه به استانداری بوشهر ارایه می شود.

مدیرعامل پایگاه سلامت روان اجتماعی آوای مهرگان گناوه گفت: سازمان مردم نهاد ندای سلامت بندر نیز به عنوان مجری طرح در گناوه انتخاب شده است.


انتهای پیام/ث


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.