مردم گناوه شایسته بهترین خدمات و امتیازها هستند

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: این شهر بدلیل دارابودن ظرفیت و توانمندهای اقتصادی، درآمدزایی خوبی برای کشور می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سلیمان نظام پور افزود: درآمدهای میلیاردی از طریق گمرک و تزریق آن به خزانه کشور و انجام عملیات گسترده کارپردازهای الکترونیکی بانکی در بازار این شهر بویژه در ایام تعطیلات نوروز از عمده توانمندی های درآمدزایی این شهر است که حتی یک ریال از آن به شهر اختصاص نمی یابد.

وی اظهارکرد: از دولتمردان و مسئولان انتظار است که بخشی از درآمدهای این شهر را که در کشور شناخته شده است به این منطقه برگشت دهند تا برای آبادانی و فعالیت های رفاهی و تهیه امکانات برای گردشگران سرمایه گذاری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: باتوجه به اینکه عمده شغل و کسب درآمد مردم این منطقه به دریا وابسته و مشقت های زیادی از طریق رفتن به کشورهای همسایه خلیج فارس تحمل می کنند، شایسته بهترین خدمات و امتیازها هستند.

وی افزود: درچندسال اخیر بدلیل نبود ثبات مدیریتی در شهرداری، شهر دچار مشکلات عدیده ای شد که با آمدن شهردار جدید و آن دیدگاه بسیاربالا و تعامل و همراهی که با شورا دارد، امیدواریم در مدت باقی مانده فعالیت شورا شاهد پیشرفت و توسعه بیشتر شهر باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه با اشاره به رقم بالای بدهی شهرداری گفت: بدهی گذشته‌ی شهرداری هم برای شهردار فعلی و هم برای شورا کمرشکن است که امیدواریم مسئولان استانی نگاه و توجه خاصی به این شهر کنند.

نظام پور اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی این شهر همه توان و تلاش خود را برای بهبود و پیشرفت شهر در مدت باقی مانده دوره مسئولیت بکار خواهند بست.

انتهای پیام /پ
برچسب ها: ظرفیت ، اقتصاد ، گناوه ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.