اصفهان؛

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات کشاورزی در اصفهان برگزار می‌شود

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تکنولوژی و تجهیزات کشاورزی و باغبانی (نهاده‌ها، محصولات و خدمات وابسته) با حضور موثر استان‌های دیگر در اصفهان دایر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، به نقل واحد رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان،پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تکنولوژی و تجهیزات کشاورزی و باغبانی (نهاده‌ها، محصولات و خدمات وابسته)، از 23 تا 26 دی‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان دایر می‌شود.

رسول محققیان اظهار کرد: ضمن اعلام این خبر گفت: در این دوره 110 مشارکت کننده در 8 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی از استان‌های تهران، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، گیلان، خراسان رضوی، البرز، آذربایجان شرقی، همدان، یزد، مرکزی، فارس، سمنان، آذربایجان غربی و گلستان گرد هم می‌آیند تا آخرین و تازه‌ترین محصولات و خدمات خود را در زمینه تولید و توزیع انواع بذر، سموم دفع آفات، ادوات سم‌پاشی و باغبانی، گل و گیاه، خدمات بازرگانی و تأمین خدمات کشاورزی، گل و گلخانه، پرورش درخت و نهال، نهاده‌ها و کودهای شیمیایی و حیوانی به نمایش بگذارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از حضور بالای مشارکت‌کنندگان غیراصفهانی و از دیگر استان‌های کشور خبر داد و تصریح کرد: حضور چشم‌گیر مراکز علمی و دانشگاه‌ها و سازمان‌های دولتی، تشکیل پاویون علمی نمایشگاه متشکل از دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان، دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، برگزاری سه سمینار آموزشی با موضوعات تکنولوژی‌های مؤثر در تغذیه گیاهان، خاک، ‌آب و گیاه و خاک و نهاده‌های کشاورزی با اعطای گواهی‌نامه از جمله برنامه‌های اجرایی در این دوره از نمایشگاه خواهد بود.

وی در پایان تأکید کرد: درصد بالای حضور مشارکت‌کنندگان جدید و برنامه‌ریزی بازدید گروه‌های متخصص را می‌توان به عنوان ویژگی‌های این دوره از نمایشگاه اگروت یاد کرد.

 این نمایشگاه طی ساعات بازدید 15 تا 21 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان دایر است و روز شنبه 25 دی‌ماه از ساعت 9 تا 12 صبح به منظور بازدید ویژه متخصصین تعیین شده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار