همدان؛

برگزاری بیش از 30 برنامه فرهنگی ورزشی در فامنین

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین ازبرگزاری30 عنوان برنامه فرهنگی ورزشی همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان فامنین خبر داد.

برگزاری بیش از 30 برنامه فرهنگی ورزشی در فامنین

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی حقیقی اظهار داشت:دهه فجر تجلی همدلی و تبلور شکوه و عظمت ملت ایران اسلامی است که برنامه های این ایام باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود لذا بدین منظور اداره ورزش وجوانان شهرستان بیش از 30برنامه فرهنگی ورزشی درسطح شهرستان برگزار می کند.

وی عنوان کرد: کلنگ زنی سالن1500نفری و افتتاح سالن ورزشی چند منظوره روستای اصله بامساحت 975مترکه باسرمایه بالغ بر680میلیون تومان و افتتاح خانه ورزش روستایی در روستای اکله از توابع بخش مرکزی وشرکت جامعه ورزشی شهرستان فامنین در راهپیمایی 22بهمن را از شاخص ترین برنامه های این اداره برشمردند.

وی برگزاری12مسابقه دررشته های مختلف ورزشی و برگزاری جشن انقلاب ویژه سازمانهای مردم نهاد و جوانان و غبارروبی از گلزار شهداء و دیدار از خانواده جانبازان ورزمندگان ورزشکارو...را از دیگر برنامه های این اداره دردهه فجر برشمرد.

علی حقیقی با اشاره به شرکت گسترده جامعه ورزش شهرستان در راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن یوم الله22 بهمن، تاکید کرد: ورزشکاران و کارکنان اداره ورزش و جوانان این شهرستان همه ساله با حضور در راهپیمایی این روز نقش و رسالت خود را در پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا میکنند.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.