پس از 15 سال انتظار؛

افتتاح سالن ورزشی 2 هزار نفری شهید بقایی بهبهان

امروز پنج شنبه 21 بهمن ماه، همزمان با دهمین روز دهه فجرسالن ورزشی 2 هزار نفری شهید بقایی بهبهان با حضور استاندار خوزستان افتتاح گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مراسم افتتاح این سالن امروز، ،پنج شنبه با حضور استاندار، نماینده مردم بهبهان در خانه ملت، مدیرکل ورزش وجوانان استان و دیگر مسئولان استانی برگزار گردید.

پروژه احداث سالن ورزشی شهید بقایی بهبهان از سال 1381 کلید خورد و پس از 15 سال با پایان اتمام ساخت در سال جاری به بهره‌برداری رسید.

مساحت بخش سرپوشیده این سالن 4500 مترمربع و مساحت بخش روباز آن 6200 مترمربع است.

همچنین منابع اعتباری مورد نیاز برای ساخت این سالن از محل اعتبارات استانی و از طریق کمک‌های وزارت نفت و منابع ملی بوده است.

تاکنون 6 میلیارد تومان برای ساخت این سالن هزینه شده است. این سالن برای تجهیز اتاق برق و سیستم ورودتی که در سال جاری پیش بینی شده ودر حال اجرا است، به 4 میلیارد تومان دیگر نیاز دارد.

ظرفیت این سالن 2 هزار نفر و ویژه برگزاری مسابقات بین‌المللی هندبال است؛ همچنین این سالن دارای 2 کریدور مجزا برای 2 تیم با رعایت کلیه استانداردها در خصوص برگزاری مسابقات رسمی، یک پروژه منحصربفرد در استان و کم نظیر در کشور در شمار پروژه‌های ورزش و ادارات است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.