زنجان؛

برپای محافل انس با قرآن کریم به مناسبت دهه فجر در زنجان

مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: به همین منظور محافل انس با قرآن کریم در ۵۰۰ مرکز مجری طرح تلاوت نور اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مرتضی مقدمی،مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: به مناسبت دهه فجر برنامه های متعددی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان اجرا می شود.

وی به برگزاری نمایشگاه روزنامه های روزشمار انقلاب در کانون های امام علی(ع)، کوثر و نبی اکرم اشاره کرد و گفت: محافل انس با قرآن کریم در ٥٠٠ مرکز مجری طرح تلاوت نور برگزار و ثواب آن به روح پاک امام ارحل و شهدای انقلاب تقدیم می شود.

این مقام مسوول از ارسال پیامک های مناسبتی و سخنان گهربار امام راحل در این ایام خبر داد و افزود: مسابقه پیامکی«فجرآفرینان» هم توسط کانون شیفتگان مولی برگزار می شود.

مقدمی به حضور پرشور اعضای کانون های مساجد در راهپیمایی ٢٢ بهمن اشاره کرد و ادامه داد: اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در مراسم تکبیرگویی شب ٢٢ بهمن شرکت خواهند کرد.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه نقاشی با موضوع انقلاب در کانون شهدای خیبر خبر داد و افزود: جلسات خاطره گویی انقلاب در بین نماز مغرب و عشا در مساجد استان برپا می شود.

به گفته مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان دیدار با خانواده های شهدا، آذین بندی مساجد در طول دهه مبارک فجر، برپایی ایستگاه صلواتی در روزهای ١٢ و ٢٢ بهمن در کانون شهدای محراب، برگزاری نشست کلاس های تبیین ویژگی های انقلاب در کانون فرهنگی و هنری یاسر(٢٠ بهمن)، برپایی ایستگاه نقاسی انقلاب در کانون دکتر شریعتی(٢٢ بهمن) و نمایشگاه عکس شهدای انقلاب و دفاع مقدس و شهدای هسته ای در کانون امام کاظم(١٦ بهمن) هم از دیگر برنامه های این ایام است.

همچنین جسن انقلاب در کانون های فرهنگی و هنری مساجد نبی اکرم، مرتضی آوینی، عرفان، بلال، ترنج، قمربنی هاشم، شهید باهنر، نبوت، شهید فهمیده، فاطمیه، نجم، گل نرگس و دکتر شریعتی با حضور مسوولان برگزار می شود.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.