دور برگشت لیگ برتر بسکتبال:

جدال صدرنشین جدول با دانشگاه آزاد/شیمیدر بدون مدیر عامل به میدان می رود

هفته پنجم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال با برگزاری 5 دیدار پیگیری می شود و تیم پتروشیمی بندرامام به مصاف دانشگاه آزاد خواهد رفت.

جدال صدرنشین جدول با دانشگاه آزاد/شیمیدر بدون مدیر عامل به میدان می رود ویرایش///به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،هفته پنجم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال با انجام 5 دیدار پیگیری می شود و تیم های شهرداری گرگان،شیمیدر تهران،لوله آ.اس شیراز،پتروشیمی بندرامام و شهرداری کاشان میزبان حریفان خود هستند.

همچنین کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال اعلام کرد به احترام به درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی تمامی بازی های این هفته با یک دقیقه سکوت برگزار خواهد شد.
 

شهرداری گرگان-نفت آبادان
تیم شهرداری گرگان که وضعیت آشفته ای در لیگ دارد در خانه به مصاف شاگردان سامری می رود.تیم میزبان تنها 2 برد را در کارنامه خود ثبت کرده است و به دنبال سومین برد در خانه به دیدار نفت آبادان 21 امتیازی می رود.تیم نفت آبادان در هفته سوم موفق شد شهرداری اراک را در خانه درهم کوبد و جایگاه این تیم را در جدول تصاحب کند.


شیمیدر تهران-شهرداری اراک
تیم شیمیدر تهران که از اوایل شروع  لیگ حاشیه های زیادی داشته و طی تشکیل کمیته انضباطی با محرومیت 2 ماهه صفرزاده مدیر عامل باشگاه شیمیدر  رو به رو شده است عصر فردا به در تالار آرادی به مصاف شهرداری اراک می رود.شهرداری اراک با 20 امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد و برای کسب نهمین برد خود به مصاف شاگردان هاشمی می رود.

لوله آ.اس شیراز-شهرداری تبریز
تیم قعرنشین جدول عصر فردا در خانه خود میزبان شهرداری تبریز خواهد بود.تیم لوله آ.اس شیراز تاکنون هیچ پیروزی کسب نکرده و با 12 امتیاز در قعر جدول قرار داردو تیم شهرداری تبریز نیز با هدایت مهران حاتمی توانسته جایگاه ویزه ای بین تیم ها داشته باشد و 19 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته است.


پتروشیمی بندرامام-دانشگاه آزاد
مصاف صدرنشین جدول با دانشگاه آزاد یکی از حساس ترین دیدارهای هفته پنجم به شمار می رود.تیم پتروشیمی بندرامام در خانه خود میزبان شاگردان کوهیان خواهند بود.تیم دانشگاه آزاد در هفته سوم موفق شد شیمیدر تهران را تالار آزادی با اختلاف دو امتیاز شکست دهد و 20 امتیاز در رده چهارم جدول قرار بگیرد.
 
شهرداری کاشان-نیروی زمینی
تیم شهرداری کاشان میزبان سربازان اسلامی خواهند بود.تیم نیروی زمینی اکنون ارسلان کاظمی را در اختیار دارد و در کاشان به مصاف رده هفتم جدول می رود.شاگردان اسلامی در یکی از بازی های خود موفق شدند دانشگاه آزاد را در هم کوبند.این تیم اکنون با 16 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

لازم به ذکر است به علت درگذشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال برگزار نشد و به هفته آخر از دور برگشت  لیگ موکول شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار